torsdag den 16. august 2012

Gætteleg del 2

 Er I klar til næste gæt?
Det er MEGET nemmere i dag ..... eller..? hihi....
Hvad er dette?
Har du ikke set "reglerne" kan du kigge i forrige indlæg

I går skulle I gætte dette -
 
og det var jo nemt ikk?
Der var da 2 der gættede på mønsterpapir, og det var jo lige hvad det var.
Der var ingen der gættede på antal, men vinderen får disse 10 ark papir.
Og hvem er vinderen så?
Jeg måtte trække lod blandt 2 der gættede på blåt mønsterpapir. 
Og vinderen blev Mulle.
---
Jeg sender ikke nogen gevinster før konkurrencen er helt slut - da man jo kan vinde flere gange.
Så når sidste gætteleg er slut får i min mail adresse.

Kom frisk med gæt.
Knus.

20 kommentarer:

  1. Gætter på, at det er en knap! Hyggeligt med en gætteleg!

    SvarSlet
  2. Jeg tror det er en pakke med brads - sikkert en pakke med 12 eller 16 stk.

    SvarSlet
  3. Jeg tror det er brads - en pakke, retro stil fra ... Bo Bunny?

    SvarSlet
  4. Hej Dorthe det må være en emajle knap.
    Klem

    SvarSlet
  5. ehm..tror det er en brads du enten selv har lavet eller fra din pakke købt i polen

    SvarSlet
  6. Jeg tror også det er en pakke med brads :)

    SvarSlet
  7. Det må være en brad som du har købt i en pakke med 12 stk fra polen, hvor der er forskellige mønstre på. :0)

    SvarSlet
  8. Jeg tror det er et lille stempel fra en samlet pakke. Jeg kan desværre ikke huske, hvad det firma hedder, som jeg tænker på, men det skal nok komme LOL.

    SvarSlet
  9. Jeg tror også det er en brad, der denne gang gemmer sig bag forstørrelsen.

    SvarSlet
  10. Jeg tror det er en brad...en stof brad med nogle broderier på. Øj, du gør det ikke nemt Pips ;-)

    P.S Jeg kan svare ja til dit spørgsmål .... jeg har "været i Polen" men denne gang var det en gratis tur...det bliver det helt sikkert ikke næste gang...lol...

    SvarSlet
  11. Jeg tror ikke det er en brad, snare en smuk pynte knap, gættede jeg ikke rigtig i går? knus morkaren.

    SvarSlet
  12. Jeg tror du snyder os lidt, så jeg gætter på: Bo Bunny, 12 stk.

    SvarSlet
  13. Jeg tror det er et center, altså midten på f.eks. en blomst.
    Du har da nok købt en med 10-12 stk. i.
    Vil du ikke være sød, og skrive deadline på hvert indslag.
    Sjovt at være med her =D

    SvarSlet
  14. Hej jeg gætter på at det er et perlebånd på et par metter:-) købt i kolding

    SvarSlet
  15. Jeg tror det er et halv-perle-hoved i en lang række.
    Af østeuropæisk oprindelse, købt over nettet. Sammen med en masse andet - for 385 kr.......hihi.

    Det er altså rigtigt svært det her.

    SvarSlet
  16. Jeg tror, at det er et selvklæbende halvperle-bånd, som du har købt på E-bay for et par år siden. Båndet er 25 cm. langt og 1 cm. bredt.

    SvarSlet
  17. JEg tror det er en knop- sådan en feks i pocelæn eller lign som man bruger til at skrue på skuffer osv som håndtag.. Det blevet ret moderne... og kan bruges til æsker på scrap..

    SvarSlet
  18. yay, fedt at vinde mønsterpapiret ;-) glæder mig til at det ligger i min postkasse en dag når konkurrencen er slut.

    Jeg tror det er et retro bånd med det der mønster hele vejen ned. ca. 1 cm bredt og så er det nok 1m langt ;-)

    SvarSlet