søndag den 12. august 2012

Going pink :)

Dette kort fik jeg også lavet i går. Jeg har igen brugt af alt det gamle jeg har liggende *G*
Det enenste "nye" der er på kortet her er motivet fra Digital Paper.
Alt papir er fra Tilda.
 Kronen er købt i netto engang - og da de var helt runde fik jeg min svoger til at skære dem igennem :) - Så havde jeg jo også pludselig dobbelt så mange.
Vingerne er købt i Norge. Og blomsten er fra en lysmanchet.
 Båndet med Swarowski krystaller har jeg flere meter af - jeg glemmer bare at bruge af det!!
 Og så en blomst der er sammensat af dimser der lige bliver gemt hvis nu......? - hihi
God søndag i forhåbentlig godt vejr.
Knus.

19 kommentarer:

  1. Det ser jo ud til at du har det lidt som mig: det er skønt at få brugt noget af alt det gamle ;)
    Rigtig smukt kort - jeg kan godt li' din "sammensat-af-dimser-blomst" ;)
    Ha' også en dejlig søndag :)

    SvarSlet
  2. ajj har du ligefrem fået kronerne delt, sikken en energi du har lagt i dem.. men du er jo SÅ kreativ.. dette tilde kort er bare super flot og dejligt med mange gode finesser. hav en skøn søndag

    SvarSlet
  3. Dejligt kort :) Jeg elsker pink!

    SvarSlet
  4. Super skønt kort. Fortsat god week-end.

    SvarSlet
  5. Skønt kort og genial ide med at skære kronerne igennem.
    God søndag
    Knus
    fra en meget træt nybagt hundeejer

    SvarSlet
  6. Elsker pink!! Skønt kort!!
    Dejligt at bruge af de gamle materialer også :)

    God søndag.

    Knus :)

    SvarSlet
  7. Sødt kort, du har lavet.
    God søndag.

    SvarSlet
  8. Sødt kort - og skønt at få noget fra gemmerne anvenndt.
    Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  9. Sødt kort. Du kan da ikke have meget af det "gamle" tilbage =D
    Sjov idé med kronerne

    SvarSlet
  10. Alle tiders kort her igen, virkelig sødt. Jeg er lidt vild med dine kroner, de er bare smadder cute til små piger, som vil elske den detalje.

    SvarSlet
  11. Smukt kort. Dejligt at få noget af det gamle brugt. :-)

    SvarSlet
  12. Et rigtig super sødt prinsesse kort...

    SvarSlet
  13. Rigtig fint kort....og du er smart sådan at have fundet en måde, at få dobbelt så mange kongekroner på...hihi. Sådan en halv krone er rigtig fin på kortet - og lettere at arbejde med end en hel.

    SvarSlet
  14. Hvor smart, at have så meget i gemmerne, du behøver slet ikke købe nyt så længe du kan lave så flotte kort med ting fra gemmerne. knus morkaren.

    SvarSlet
  15. Nydelig kort med lekre detaljer:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  16. Super flot, perfekt sammensat, mange fine detaljer

    SvarSlet
  17. Fedt kort og sjovt nok har jeg også lige brugt hessian på et kort idag. Det giver bare lidt råt til et kort med "pigefarver" og det gør det også på dit kort. Jeg kan rigtig godt lide din farvesammensætning!

    SvarSlet
  18. Så herlig rosa, flott motiv og så flott med kronene og båndene, og andre lekre detaljer. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlet