søndag den 19. august 2012

Godherlig Søndag.

Vinderen fra i går blev Ingejc - hun var den der kom tættest på med sit gæt:

Blogger ingejc sagde ...
Det er et stykke emballage fra Prima Marketing. 

Så hun vinder det der er på emballagen - og som I kan se her.


Du skal altså gætte noget til Scrap, og du skal gætte på hvad gevinsten er udfra det billede jeg sætter på her.
Gæt evt. på hvilken scrapting det er, hvor mange pakker, poser, bundter, ark, stk o.s.v. du tror der er i gevinsten, farve(r), størrelse, materiale, producent etc.
Du har et gæt pr. ting, men du må nævne alle de detaljer du vil i en kommentar - og du har indtil næste ting bliver lagt på bloggen til at gætte - dog minimum 24 timer.
---
Så ....... Hvad tror du du kan vinde her?


Der er stadig ingen der har gættet ting 2 - så nu har jeg zoomet lidt ud.
Hvis du vil gætte så skriv: ting 2 og dit gæt i kommentaren herunder.
Hvad kan du vinde her?

Og husk du også kan gætte på den ekstra ting der følger med alle gevinster - det er også en ting til Scrap - og den bliver først afsløret når alle gevinster er gættet.

I dag har jeg også lavet et par sommerkort for Inkido 

God søndag.
Knus.

16 kommentarer:

  1. Jeg tror at den første er en brad og at der er 6 i en pakke.
    Nummer to er rub ons og der er 6 ting på et ark.
    God søndag ; )

    SvarSlet
  2. Jeg tror det er en charms dreng eller pige??

    Den som ikke er gættet endnu tror jeg er et stykke julepapir

    God søndag

    SvarSlet
  3. Jeg gætter på en pigecharms på første billede :) men det er måske en fælde .. ti hi .. billede nr. 2 ?? hmmmm ... et stykke mønsterpapir ?

    Ha' en god søndag.

    Knus :)

    SvarSlet
  4. Gó søndag her. Jeg tror den første er en pakke med 6 brads, som er formet som børn i forskellige farver.
    Og den anden dags ting tror jeg er en pakke juleservietter med 10 stk i til decoupage?

    SvarSlet
  5. Ting 2 må være et ark rub ons med julemotiver, 8 motiver på arket og der er nok 2 ark ;-)

    dagensting ligner viskelædre, men jeg tror det er nogle brads med sjove børneansigter sammen med noget mellemværk (der er nok ½ m mellemværk med i pakken)

    Den ekstra ting der er med i alle pakker tror jeg er nogle hjemmelavede blomster ;-)

    SvarSlet
  6. 1.Tipper pose med 12 brads til barn.
    2. Julepapirer. 10 stk

    SvarSlet
  7. Jeg tror det første er pige-brads, og det andet er jule rubons - 2 ark :)

    SvarSlet
  8. Først hvor var det godt gættet af Inge, og i dag, ja--det ligner noget der kan spises, men det kan scrap ting jo ikke, så jeg tror på: en slags charms til børne kort, en pose med seks-otte stykker, og så ting 2. mange gætter på julepapir, men jeg vil gætte på en julebort måske 1 meter lang. og så var der lige extra gevinsten: en rulle dbl. tape. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Tror det er:

    1. en hæklet bort med filtmænd eller koner på
    2. en juleknap
    3. ekstragevinst: en hjørnepunch som du har købt i Panduro i en pakke med 3.

    SvarSlet
  10. Det idag må være en knap der er på noget der er hæklet, men jo kan bruges på scrap :)

    Det fra igår ligner nu lige pludselig nogle rub-ons fordi papiret er meget hvidt...

    Jeg tror der er metal charms med til alle gevinsterne :)

    SvarSlet
  11. Altså det er svært !
    Men jeg tror dagens ting er nogle små knapper der sidder på et hæklet bånd på 1 meter. (Her en pige set bagfra med sommerhat på.)

    Den ting vi ikke kan gætte, vil jeg tro er et ark med rub ons der hører til en papirserie. Den skinner jo lidt. Der er både 6 papirark, die cuts, stickers og rub ons.
    Den ting de følger med alle pakker er nok nogle die cuts fra Dusty Attic.

    Jeg kan godt forstå, at du glæder dig til at se mig igen.......Jeg glæder mig også til at se dig.
    Men jeg glæder mig altså også til hele arrangementet. hæhæ.

    SvarSlet
  12. I dag er det helt sikkert blondesløjfer med en lille kineserpige i midten, og det er på et ark med 6 stks.

    Det gamle billede er jo af julepapir, det kan enhver da se ;)

    SvarSlet
  13. Jeg tror at den første er en brad.
    Det næste må være mønsterpapir eller rub-ons

    SvarSlet
  14. Tak for gevinsten, var ikke svært at gætte, at det var Prima. Gemmer al deres emballage og bruger til dekoration, det er det bare så fint til. De andre 2 er for svære, dem kan jeg ikke lige gennemskue, så jeg afholder mig fra at gætte.

    SvarSlet
  15. Hvorfor sidder jeg med en følelse af at du driller ? =D
    Nr. 1 er en emaljeret pigecharms
    Nr. 2 er julestickers
    Ekstratingen er et hjørne fra Dusty Attic.
    Det er altså super sjovt det her

    SvarSlet
  16. Først tror jed det er en charm med et barn, tror der er 2 i posen, en pige og en dreng

    Den der ikke er gættet, tror jeg er er stykke af en rulle julepapir fra sidste år:)

    SvarSlet