fredag den 3. august 2012

Første LO til et Bryllupsalbum.

Noget af gaven til min niece Ninna´s bryllup var at jeg lovede at lave et Bryllupsalbum til hende og gemalen.
Men vi er blevet enige om at jeg skal lave det i en størrelse så det passer i kufferten de fik af mig.
Jeg har godtnok ikke fået målene - men i dag kom de første billeder i min postkasse - og så gik jeg altså i gang uden mål - haha. Nu håber jeg bare at sådan ca. 9" x 12" passer meget godt.
Papiret jeg har brugt, købte jeg i dag i Hobbygården ved Hampen - da jeg var på hyggelig tøsetur med 3 dejlige quinder.
 Teksten sad egentlig i en ramme jeg købte fra polske Scrapiniec engang. Rammen har jeg længe brugt - men teksten skar jeg ud og gemte - og den passer jo her. 
 Hjertet købte jeg i Creativ Company - også i dag - jeg har pyntet med et perlehjerte og bittesmå lilla halvperler. Den flotte guldsmed er købt hos Scraphouse.
 Rammen er også fra Scrapiniec - jeg har tilføjet lidt halvperler.
 Når jeg får billeder hjem er der tit bittesmå eksempler med på nogen af billederne - her har jeg brugt et af dem i en Tim Holtz filmstrimmel - og sat ind bag en blomst.
 Blomster og blade fra Dusty Attic - og nogle blomster fra WO
 Det fine bånd med perlerne er fra Scraphouse - og det lilla velourbånd har jeg fået af Jytte :)
Planen er at der skal laves omkring 20 LO til kufferten - så må jeg hitte på en måde at holde dem sammen på. Og det finder jeg nok ud af.
---
Og så lidt om turen i dag. :) ... Vi var 4 tøser der mødtes 8.30 i morges - og så startede vi ellers med at køre til Creativ Company i Holstebro. Derfra videre til Hobbygården i Hampen. - Så trængte vi til mad og drikke - og fandt nærmeste Cafeteria. Da vi var blevet tanket op susede vi videre til Unikscrap.
Så jow jow ... der er blevet handlet igennem i dag ... og nej - I får ingen billeder - for det glemte jeg ... og nu er tingene lagt på plads - hehe.
Jeg fik købt et par dies - en enkelt punch - en del papir (jeg mangler så frygteligt :) :) :) ) og en masse pyntedims. Og så har jeg bare hygget mig i godt selskab hele dagen - så alt i alt en herlig dag :)
God weekend til Jer - og tak for besøg og søde kommentarer.
Knus.

12 kommentarer:

  1. Skøn begyndelse på albummet - nu håber jeg da bare at du har ramt størrelsen rigtigt ;p
    Det lyder som en hyg'lig tur I har haft idag - og som om tegnebogen er blevet godt luftet *G*
    Ha' selv en dejlig weekend :)

    SvarSlet
  2. Jeg sidder og tænker: du har været på farten hele dagen, og så har du aligevel energi til at gå hjem og lave det skønne bryllups LO, utroligt, det havde jeg ikke klaret, men det er et yndigt LO, du finder altid så mange fine ting at pynte med. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Føj hvor er jeg misundelig over jeres tur, det lyder super hyggeligt (og dyrt ;-)) dit LO er så fint, sød detalje med det lille billede. Vi ses god weekend. Kh 10na

    SvarSlet
  4. Super flot. Er kun lidt misundelig på jeres tur. :-)) Det lyder som en rigtig dejlig tur.

    SvarSlet
  5. Super super flot LO med skønne detaljer.
    Det lyder som en god tur!!!!!

    SvarSlet
  6. nøjjj SuPeR lækket og rigtigt mange flotte detaljer elegant elegant

    SvarSlet
  7. Super lækkert LO med masser af lækre detaljer og den tekst er bare for sød!

    Lyder som en rigtig hyggelig tur (og dyr) tur i havde! Men er du ikke lidt glemsom, sådan at glemme, vi vil se billeder? ;-)

    Rigtig god weekend
    Knus

    SvarSlet
  8. Superlækker side du har lavet - wauw...
    Det er da noget af en dag du har haft - og godt du fik købet alt det du "manglede" ;)for er der noget der er slemt, så er det hvis lageret ikke er fyldt op.

    SvarSlet
  9. kanon flot side, flot med det lilla

    SvarSlet
  10. Super flot Dorthe, mange fine detaljer, alt er perfekt sat sammen.
    Tak for i går

    SvarSlet
  11. Lækkert LO og sikke en fantastisk gave at give! Det lyder til at I har haft en skøn tøsetur og når scrap og indkøb også er indblandet, så kan det jo ikke blive bedre ;-) Når vi ses i Billund skal jeg lige høre lidt mere om den polske butik du har handlet i...det er godt nok nogle lækre ting de har!!

    SvarSlet