lørdag den 18. august 2012

Flere gætterier ....

Ok - det er måske lidt svært - ?
Der var ihvertfald ingen der gættede rigtigt i går :)
Så gevinsten fra i går må I gætte videre på, eller gætte på IGEN :)
enten i kommentarerne i dette indlæg - eller i det tidligere indlæg.
Et hint ...?
Det er noget til julekreationer. :)
---
Og så laver jeg lidt om på reglerne...
Der må gættes på den ene ting indtil den næste ting bliver lagt på bloggen - dog minimum 24 timer. Dog stadig kun et gæt pr. person.
Dette har jeg ændret i indlægget med regler.
---
Er du gået glip af reglerne? Så kig HER!

Og så over til den 3. ting
Husk ... tingene er ikke nødvendigvis hvad de ligner på billedet *GG*
Hvad er dette?


Og så har jeg lige endnu et LO at vise Jer - det fik jeg også lavet i klubben torsdag aften.
Her har jeg brugt en af mine Large "around the page" punchsæt fra MS.
 Hjertet er udstanset med Cheery Lynn dies, rammen er DA - den har fået gulddabber, blomst fra Prima, blade fra en lysmanchet samt skeletblade fra WO.
 Tekst fra Scrapiniec.
 Swirl lavet med Memorybox dies (og nalleret fra Bodil :) ) div. blomster.
 Og Bo Bunny blomsterbånd fra en månedspakke.

15 kommentarer:

  1. Jeg gætter på det er et stykke papir evt scrap papir eller almindeligt stribet papir med en bort på, måske en lidt blomstret bort...


    hvor er det smukt med de store blomster i kanten og den bort hele vejen rundt...

    Rigtig god lørdag :)

    SvarSlet
  2. Lekker LO du har laga.
    I dag tipper eg : sjablong.
    Og bildet i går, kanskje ei mini julekule.

    SvarSlet
  3. Igen et flot og elegant stykke arbejde, du har lavet til det bryllupsalbum.

    Dagens gæt: Et viskestykke ;)

    SvarSlet
  4. Det bryllupsalbum slår alt, så skønt. Og dagens gæt: et foretørste lille stykke af en rulle julegavepapir, og i går, midten til en hjemmelavet blomst, der sidder vel 6-8 stk på et stykke pap. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Et virkelig flot LO igen idag, de må da være helt vilde med sådan et flot album.
    Mit gæt på dagens ting er et stykke stof med påsyede blomster of noget tyl, som kan bruges til at lave et cover til et album, så nok ca ½ m.
    Og mit nye gæt for igår må blive et ornament, måske 4 eller 6 i en æske?
    Há en rigtig god week-end.

    SvarSlet
  6. Så smukt og romantisk! Jeg kan rigtig godt li' din punchede kant og swirl og blomster i venstre side - det ser super fint ud! :)

    ..og jeg gætter på, at dagens "gåde" er et stykke stof med en blosterbort :)

    SvarSlet
  7. Dagens gæt bliver at det er et stykke papir du selv har mistet gennem en skabelon.

    Dit Layout til bryllupsalbummet er bare så smukt igen. Skønne puncede kanter og så den lækre blomsterbort forneden.

    SvarSlet
  8. Jeg tror faktisk det er en rulle tape med mønster.

    SvarSlet
  9. Det er et stykke emballage fra Prima Marketing. Super flot LO du har lavet. Fortsat god week-end.

    SvarSlet
  10. Jeg gætter på en vifte af papir.

    Det er nogle rigtig lækre sider du har fået lavet og flotte farver!

    SvarSlet
  11. Super flot LO - det er perfekt som altid
    Jeg tror det er bånd med print
    God weekend

    SvarSlet
  12. Blir et skud i tågen, men noget papir du selv har dekoreret med punches fra et andet mønsterpapir...

    SvarSlet
  13. Hi hi jeg gætter på et badeforhæng, med en mønsterbort nederst (altså ligesom taget på hovedet =D
    Billedet fra i går er et julebånd, du har zoomet helt vildt ind på.
    Det er et lækkert layout, du har lavet. Alt det mønster du har lagt på, ser hammer godt ud

    SvarSlet
  14. Waw hvor er det et smukt LO, det ser så flot od med den blomsterkant du har laver og så er alt totalt gennemført lavet:)

    SvarSlet