tirsdag den 7. august 2012

Et fødselsdagskort og en fin gave.

I går havde Lonnie fra Fødselsdagsgruppe 4 fødselsdag.
Til hende havde jeg lavet dette kort.

 I dag da jeg kom på job fik jeg lækre ting af en af mine søde kolleger.
Se lige alle disse lækre blomster og "græsser" - der er faktisk et par favoritter imellem som jeg endda har ledt efter gennem et stykke tid. Blomsterne i midten i venstre side - og de blå bærranker nederst i midten. Hvor heldig kan man være? At alt det andet så også er lækkert gør jo ikke spor - hihi.
 Jeg fik også disse pakker med Scrapbooking pynt. - Kollegaen havde selvfølgelig taget det fra hun kunne bruge. Nu tager jeg så de ting jeg kan bruge - og resten kommer i en pose til bortgivning til Scrap i Billund.
 Stjerner og hjerter fik jeg også - de skal nok blive brugt til årets julekort.
Skønt med sådan en lækker gave.
Tak for Jeres besøg og altid søde kommentarer.
Knus.

12 kommentarer:

  1. Sødt kort til Lonnie, og havde du også fødselsdag siden du fik gaver, eller er det bare det lykkehjul du ved, du er vist bare et heldigt asen. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Super sødt kort til Lonnie - og godt nok en dejlig pakke du har fået af en skøn kollega (sårn nogen vil jeg osse ha'...altså kollegaer der ved hvad der duer *G*)

    SvarSlet
  3. Rigtig lækkert kort ..sikke en sød kollega du har dig!

    SvarSlet
  4. Skønt kort du har lavet til Lonnie - og den gave er da vist noget ud over det sædvanlige - fantastisk kollega

    SvarSlet
  5. Det er et skønt kort du har lavet til Lonnie.
    Og sikke en dejlig gave, mums...

    SvarSlet
  6. Super flot kort du har lavet til Lonnie :) Dejlig gave du har fået.
    God aften til dig.

    SvarSlet
  7. Sødt kort, du har lavet til Lonnie!
    Ikke dårligt med sådanne overraskelser!

    SvarSlet
  8. Virkelig cute kort du har lavet til Lonni, og sikken en pragtfuld gave fra en virkelig fantastisk kollega. Sådanne kolleger skulle vi alle sammen da há. ha ha ha ha.

    SvarSlet
  9. Rigtig flot kort du har lavet til Lonnie, jeg er vild med den måde du har brugt hjørnepunchen på, super flot:)
    Dejligt med kollegaer der kommer med sådanne fantastiske sager:)

    God aften
    knus

    SvarSlet
  10. et skønt kort og sikken en sød kollega du har

    SvarSlet
  11. Ja, jeg fik da et rigtigt flot kort =D
    Lækkert med sådan en uventet gave. Især når der er noget imellem der er eftertragtet =D

    SvarSlet
  12. Sødt kort du har lavet med dejlige sommerfarver. Dejligt at du har en sød kollega...dem kan man aldrig få for mange af ;-)

    SvarSlet