fredag den 17. august 2012

Endnu en side til albummet.

Hvis du vil være med på min gætteleg finder du den HER

I aftes var jeg i torsdagscrapklubben. Det er altså en fantastisk samling af humoristiske tøzer. Kæft vi har det sjovt. Men der bliver også lavet noget! Jeg fik lavet hele 2 sider til bryllupsalbummet, den ene side er her:
Papiret er fra en paperstack jeg købte i Panduro til en hel 20´er :)
Brud og Gom mødte hinanden da de begge var Pirater i Piratland/Legoland.
 De små tags er stanset ud med punch fra Panduro, bogstaverne er et Tim Holtz alfabet.
 Hjerterne fik jeg af Bodil - hjørnet er et selvklæbende filthjørne.

Den smukke perledims har jeg fået af Mette/speedie - hun laver dem selv.
Den er så fin - jeg har slet ikke nænnet at bruge af dem før nu :)

Og selvfølgelig fik jeg plads til lidt Dusty Attic.
God fredag til jer. Jeg er alene hjemme de næste 3 dage. Så skal der scrappes *G*
Husk min gættekonkurrence :) ... og ikke alt er hvad man tror *fnis*
Knus.

19 kommentarer:

  1. Det ser super fint ud! :)
    Så må du da ku' nå en mase sider de næste dage, når du er alene hjemme ;)

    SvarSlet
  2. Virkelig flot arbejde. Jeg er sikker på at de må blive helt overstadige, når de får det tilbage. Så meget fantastisk arbejde du har lagt i det her.

    SvarSlet
  3. Igen en superflot side til bryllupsalbummet - det må være fantastisk spændende, at vente på det bliver færdigt - eller følger brudeparret med på sidelinjen?
    Når du nu er alene hjemme, må du ha' en rigtig god scrap-weekend.

    SvarSlet
  4. Flot side til det bryllupsalbum, jeg forstår godt du tøvede med at bruge den flotte perledims Mette har lavet til dig, den er super flot. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. hvor ser det godt ud, er også vild med DA

    SvarSlet
  6. Smukt, smukt, smukt. Rigtig god ide med banneret.

    SvarSlet
  7. Det ser rigtig flot ud, er vild med den swirldims i nederste højre hjørne.......

    SvarSlet
  8. Flot laout igen =D
    Jeg har også sådan nogle centre, fra Mette. Og jeg nænner heller ikke at bruge af dem =D

    SvarSlet
  9. Flot LO, mange fede detaljer, perfekt som altid :o))
    God weekend

    SvarSlet
  10. Rigtig flot layout igen. Med perler og pyntedimser af enhver slags......Og igen romantisk. Du har det i dig, har du....

    SvarSlet
  11. super flot som altid. God weekend.

    SvarSlet
  12. Flot side, du har lavet.
    God weekend.

    SvarSlet
  13. Super flot LO. Den gætteleg må jeg da kigge nærmere på.

    God weekend.

    SvarSlet
  14. Nejjj hvor er den sød :)
    og virkelig smukt pyntet :)

    SvarSlet
  15. Det bliver et fint album, glæder mig til at se mere :0)

    SvarSlet
  16. Super flot side du igen har lavet til albummet... er sikker på at den bringer lykke når modtagerne får den
    Ha en flot dag, knuss

    SvarSlet
  17. Hej Dorthe

    Jeg har holdt lidt ferie fra scrap og blog. Så jeg måtte lige ind og læse om alt det spædende du har gang i:)
    Hvor er det smukt lavet, det er super fundet på med piraterne:)

    Det bliver så smukt det album, waw

    Knus

    SvarSlet