søndag den 5. august 2012

Dusty Attics August skitse.

Jeg fik scrappet mere i går. Jeg fik lavet dagens DT bidrag til Inkido bloggen som du kan se HER
Og jeg fik også lavet mit bidrag til August måneds skitseudfordring hos Dusty Attic.
Jeg er så glad for de dyrebilleder jeg fik "skudt" da vi var i Jyllands mini zoo for et par uger siden - og dem kommer der garanteret masser af LO med. 
Papiret jeg har brugt er Pion fra serien Grandmas school book.


Månedens skitse ser sådan ud:

Roserne er fra en månedspakke, grene fra DA, bær fra Petaloo og sommerfugl fra K&Company


Dette billede har jeg sat på en Doily fra Dusty Attic - og se lige de smukke blomster på papiret.

Prima blomst, flere bær fra Petaloo m.m.

Omkring det store billede satte jeg noget metallic karton hvorpå jeg har monteret en blonde. Bogstaverne er fra Prima.
 Og det sidste lille billede er punchet ud med EK punch.

Og nej Jette - jeg tapetserer ikke med mine LO - hihi... man kan købe mapper til den slags. Og jeg har faktisk kun 3 mapper - så flere LO har jeg ikke lavet endnu. 
I dag må jeg vist se at få lavet endnu et par sider til Bryllupsalbummet - og jeg skal nok lade være at vise alle her - hihi.
Rigtig god søndag.
Knus.

20 kommentarer:

  1. Hvor er det flot! Godt farvevalg og lækkert pynt.
    God søndag.

    SvarSlet
  2. Super smukt layout! Så kort kan det siges! :)
    Det hele passer så fint sammen - smukt farvevalg - og så er du altså super go' til det med pynt! :)

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig godt ud, jeg er vilde med dine billeder og de mange lækre detaljer.
    God søndag.

    SvarSlet
  4. tusen takk for besøket i bloggen min :) denne LOèn var lekker :) herlige farger og stilig bruk av dieser:)
    det stemplet av rørleggeren det kan jeg sende til deg vis du ikke har det.men jeg trenger din mail adr da. du kan sende til meg på asle.sunde@dabb.no vis du ønsker det:)ha en flott søndag:)

    SvarSlet
  5. Så lekkert!
    Nydelig design:)
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlet
  6. Virkelig flot LO, og nogle rigtig lækre farver og materialer, du har brugt. Jeg er helt vild med det her.

    SvarSlet
  7. Pips, jeg savner ord, hvor er det smukt, tænk at få "kunst" ud af tre muko billeder, du er genial.knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Flot flot layout. Fin effekt med cirklerne

    SvarSlet
  9. Sikke et spændende LO med et spændende udgangspunkt i form af skitsen. Det er ikke noget man ser så tit og det er netop det, som gøre det flot. (spændende= udfordrende og fantastisk, hvis du skulle være i tvivl..hi hi..)

    SvarSlet
  10. Flot layout i smukke farver og skønne materialer. Den skitse ville godt nok ha' givet mig grå hår, men du har da klaret det rigtig fint :)

    Knus :)

    SvarSlet
  11. Fantastisk smukt LO med super lækkert papir.

    SvarSlet
  12. Tjaa hvad skal man snart finde på at skrive til dig, SUPER FLOT LO som altid, perfekt lavet :o))

    SvarSlet
  13. Skønt LO, du ka' jo bare det der - og de dyrebasser er da bare så søøøde - så glæder mig til flere LO'er med dem.

    SvarSlet
  14. Lo`en er supertøff!! - liker fargene dine, og bildene er supre!!

    klem fra Eva

    SvarSlet
  15. Flot Lo .- vildt så meget pynt du får puttet på, uden det virker " 0verlæsset " .. FLOT FLOT -- :)

    SvarSlet
  16. Vildt flot layout igen fra dig. Og sikke en sjov skitse, den er da lidt ualmindelig.
    Skønne farver og skønt papir. Og så al den pynt du kan få sat på, uden at tage focus fra fotos. Godt klaret.

    PS også en hilsen fra H med tak til PI.

    SvarSlet
  17. Hvor er det smukt i skønne harmoniske farver... dejlige billeder og så super skønne blomster cluster. Også et rigtigt fint flaskekort. God mandag, knus

    SvarSlet
  18. WAW hvor er det smukt, så mange lækker detaljer, det er helt utroligt havd du har fået ud af den skitse. De billeder er så gode:) waw sige jeg lige igen:D

    SvarSlet
  19. Hold da op, det er sipelthen så flot dit LO - den skitse er jo vildt svær, men får helt lyst til at prøve. Godt gået :-)

    SvarSlet