onsdag den 29. august 2012

Candy - Candy - Candy

Så blev det Candytid!
Jeg tager de sædvanlige regler:
For at deltage i lodtrækningen skal du:
 Være følger af bloggen,
 Linke til min Candy fra din egen blog og
efterlade en kommentar i dette indlæg. 
Det giver ikke et lod for hver betingelse .. alle 3 skal være opfyldt!


Dette er hvad du kan vinde.

1 pk. blomster fra Dusty Attic
1 pk Rub-ons fra Prima
 1 blomst fra Zva
 chipboard hjerter fra Stempell & Kartoon
 Laserark fra Panduro
 forskellige pyntenåle
 blandede blomster fra WildOrchid
 3 pk. dobbeltklæbende tape
nogle "støbte" pyntedimser,
 2 pk.halvperler/rhinsten fra Kaisercraft 
og en pakke fuglebure fra Kaisercraft.
Og hvem ved om der måske kommer lidt mere i pakken..?

Jeg trækker en vinder d. 16. September.
Knus

40 kommentarer:

  1. Den er da for lækker til at overse.
    Jeg opfylder alle 3 krav og håber naturligvis jeg er den heldige :-)

    SvarSlet
  2. Jeg opfylder alle 3 krav, så mon ikke denne Candy bliver min - hi hi

    SvarSlet
  3. Bom bom, det er da vidst min første rigtige blogcandy jeg har deltaget i ;-) Men nu er jeg med...

    SvarSlet
  4. Det er sørme da en lækker gevinst, så jeg har bestemt mig for at prøve lykken, dette er første gang jeg prøver.
    Jeg opfylder alle 3 krav, spændende.

    SvarSlet
  5. Uha, da!! Her er da godt nok GUF!! Selvfølgelig vil jeg da være med på din candy, søde Dorthe.

    Knus :)

    SvarSlet
  6. Jamen jeg iler til min blog, for at linke =D Så opfylder jeg sørme også kravene =D

    SvarSlet
  7. ihh jeg vil da super gerne være med osse. Har du set jeg har osse en lille candy du kan deltage i
    spændende med candy her hos dig deltager STRAKS. lol lol

    SvarSlet
  8. Åee det må jeg da også prøve, opfylder alle tre betingelser og krydser både finger og tær. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Det ser rigtig godt ud, og det kan vi da finde ud af...i modsætning til dine svære billeder...hihi.
    Jeg vil rigtig gerne sørge for et godt nyt hjem til de fine ting, og derfor har jeg gjort som du ønsker.

    SvarSlet
  10. Så klart eg vil være med på denne flotte candyen :)

    SvarSlet
  11. 1. Være følger af bloggen. - TJEK
    2. Linke til min Candy fra din egen blog. -TJEK
    3. Efterlade en kommentar i dette indlæg. TJEK

    Tak for at vi kan deltage i dine candy, uhh den ser spændende ud ;)

    SvarSlet
  12. Wauw, det ser godt ud. Vil gerne deltage, tak.

    SvarSlet
  13. Uha det er fine sager.... dem kan jeg sagtens få plads til.....jeg deltager da med største fornøjelse.....

    SvarSlet
  14. Woooow:)
    Klart jeg vil være med.
    Krysser alt jeg har. He he.
    Klem Connie

    SvarSlet
  15. Super lækker candy og er jo fast følger, kommentar hermed givet og linket i sidebaren på min blog... Go torsdag...

    SvarSlet
  16. Fantastisk lækker candy her, men har desværre ikke en blog, men ønsker da alle her held og lykke med det hele.

    SvarSlet
  17. Sikke mange lækkerier, de må sørme godt flytte hjem til mig, så jeg deltager med 3 lodder ◕‿◕

    SvarSlet
  18. Super skøn candy, jeg krydser finger for mig....ha ha.
    Jeg deltager med alle 3 lodde:)

    knus

    SvarSlet
  19. Lækker candy :) Jeg opfylder også alle 3 krav ;) rigtig god dag

    SvarSlet
  20. Wauw, det ser spændende ud!

    Jeg vil gerne deltage og krydser fingre for at jeg bliver den heldige :o)

    Kan du ha´ en god dag!

    SvarSlet
  21. Sikke en lækker candy! Jeg er med lige om et sekund, når billedet ligger i sidebaren på min blog.

    SvarSlet
  22. LÆkker candy og selvfølgelig er jeg da med :-))

    SvarSlet
  23. Her må jeg da vist lige være med - skøn Candy! :)
    ...og jeg er følger - har kommenteret og lige om 7 sec. har jeg osse linket fra min blog....så er der vist kun tilbage at krydse fingre! :D

    SvarSlet
  24. Sikken en lækker blog candy. Og en lækker blog du har.

    SvarSlet
  25. Woohoo sikke en lækker candy. Den vil jeg gerne være med på. Jeg er følger, har linket og nu kommenteret.
    Tak for chancen.

    SvarSlet
  26. Jeg har forsøgt mig med at linke fra min blog, ved ikke helt om det virker men billedet er der. Følger også denne skønne blog

    SvarSlet
  27. Den skal jeg da helt sikkert give et hjem, den er lækker. opfylder alle 3 krav :-)

    SvarSlet
  28. Hej. Stor kuffert med gaver. Heldigvis for damen. CARD vil gøre med kærlighed. Store ekstramateriale. Tak og mange hilsner.

    SvarSlet
  29. hej dorthe denne candy må gerne bo hos mig.
    klem mette... har opfyldt kravne

    SvarSlet
  30. спасибо за возможность

    SvarSlet
  31. Ihh sikke nogen dejlige ting, den vil jeg da gerne være med til at vinde. Jeg følger din blog og har linket fra min.
    God weekend.

    SvarSlet
  32. Med på denne ;)
    Oppfyller alle 3 krav :)

    SvarSlet
  33. Wauw...jeg skynder mig at smide en kommentar og sætte den på min blog, for den vil jeg rigtig gerne vinde.

    SvarSlet
  34. What a lovely candy! Thanx a lot for a chance to win!
    http://edelmiracle.blogspot.com/

    SvarSlet
  35. Hej

    Lækker candy

    Jeg har opfyldt alle 3 ting og håber det bliver mig.

    Hilsen Lene

    leneskreativesider.blogspot.com

    SvarSlet
  36. Hi!
    http://perfectsoap.blogspot.com/ - I put the link with picture on the left sidebar(DORTHE'S CANDY).
    Thanks for the chance to win this wonderful candy. I hope I'm lucky enough to win!
    Hugs,
    Irina.

    SvarSlet
  37. Hei! Eg hat lagt meg til som følger, delt sida, og her er kommentaren!
    Ha en super helg!
    Klem

    SvarSlet
  38. Rekker jeg fristen mon tro?
    Jeg har jo vært følger nesten siden begynnelsen, men nå har det da gått altfor lenge siden sist jeg var innom!
    Jeg har i alle fall lagt bilde i sidebaren min og nå skal jeg oppdatere meg her.
    Ha en deilig søndag! :)

    SvarSlet
  39. Der kan man bare se - candy tid- Den er jeg med på! Ha en god dag!

    SvarSlet
  40. hi hi bare glem det, det er jo længe siden med den candy :0)

    SvarSlet