fredag den 10. august 2012

Brude buketten...

I aftes mødtes vi igen i scrapklubben, for første gang efter ferie.
Det var hyggeligt som altid - men der blev ikke lavet så meget som der plejer.
Jeg fik lavet et enkelt LO mere til Bryllupsalbummet så det går da langsomt fremad med det.
Men da jeg har ondt i armen for tiden får jeg nok scrappet en del i løbet af weekenden, hvis ånden er over mig :).
 Jeg har et andet LO i støbeskeen - og dertil skal jeg bare bruge det øverste af et af bryllupsbillederne. Men så kunne jeg jo bruge brudebuketten hertil også. Den har fået følgeskab af et par Bosscut hjerter og et par små perlehjerter.
 Kaméen fik jeg i en månedspakke da jeg abonnerede på sådan en. Den flotte ramme er fra Korthobby.no.
 Og så har jeg trukket en strimmel tyl igennem nogle hjerteformede ribbon sliders. Hvad hedder de på dansk?
Jeg fik nogle smukke udstansninger af Bodil i aftes, hun har nemlig købt et par lækre memory box dies og en ny Cheery Lyn bladranke. Og hun mente lige jeg kunne bruge nogle til Bryllups layoutene. Jubiiii.
---
Lige om snart vil jeg køre i Panduro og se om der er mere at komme efter på deres udsalg. 
God fredag og snart weekend. Og Tusind Tak for alle de søde kommentarer I efterlader.
Knus.

14 kommentarer:

  1. Super sødt og romantisk LO.
    Rigtig god fredag til dig :-)

    SvarSlet
  2. så fint og romantisk. Særligt det med de små "hjertespænder" og tyl er super sødt!!

    Ha' en dejlig dag.

    Knus :)

    SvarSlet
  3. Du kan altså noget med dét der romantiske look - det er super smukt! :)
    ....ja hvem ved, om ikke der skulle være en lille smule tilbage i Panduro - men sikkert ikke meget når du først har været der *G*
    Ha' en skøn fredag og weekend ;)

    SvarSlet
  4. ajjj, hvor er det bare smukt, og med hjerter og tyl er kærligheden jo i hus super flot og romantisk

    SvarSlet
  5. Absolut et virkelig smukt og romatisk LO, som modtageren da kun kan elske. Du er bare smadder dygtig til at lave det her romantiske look, må jeg sige.
    Er helt vild med det.

    SvarSlet
  6. Flot, flot, flot - det bliver da et fantastisk album. Jeg glæder mig til at se fortsættelsen.
    Kan du ha' en god dag hos Panduro.

    SvarSlet
  7. Hvor smukt og hvor romantisk. Flot med den tyl-strimmel.
    God weekend til dig - pas nu på det kke er en "på-grund-af-scrap-dårlig-arm", du er ved at lave.....

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare super smukt med så mange flotte detaljer. God week-end.

    SvarSlet
  9. Super smukt layout, med masser af lækre detaljer.

    SvarSlet
  10. Et yderst romantisk og elegant layout. God weekend

    SvarSlet
  11. Flot og romantisk LO.
    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  12. suuuuuper smukt , lækre detaljer
    Du må have en dejlig weekend
    knus Pia

    SvarSlet
  13. Et rigtig flot LO nogle fede farver og mange dejlige detaljer:0)

    SvarSlet