tirsdag den 21. august 2012

2 gange lodtrækning

Det var hvad det blev til i dag. Der var ingen der gættede præcis hvad gevinsten er - men der var en del der gættede på Rub-ons som jo er ganske rigtigt. Jeg trak lod imellem Jer der gættede på rub-ons og det blev Jean der vandt dem.
Når alle gevinster er udtrukket skriver jeg min mail så vinderne kan sende adresser.
 Og nej....  den anden gevinst er altså ikke een charms - hihi... syns I jeg er SÅ fedtet?
Jeg måtte igen trække lod blandt alle der gættede på charms og det blev Jette der vandt disse.
Gevinsten kan I se her:
 Jeg trak lige en lille ekstra gevinst nu jeg var i gang - så morkaren... du har også vundet en lille overraskelse ;)
Og så over til en ny gevinst - den er ikke nem... :) eller er den?
Husk at gætte på hvad du tror gevinsten er - ikke kun hvad der er på billedet.
Hvad kan du vinde her?
I dag bliver min "lille dreng" 21 år - det er jo ikke til at forstå ... for jeg er jo ikke blevet ældre..? *hoost*
Vi får gæster til aften - og der er bestilt grillede kyllinger med nye kartofler, hjemmelavet agurkesalat og brun sauce. Så det må jo laves.
God dag videre.
Knus

15 kommentarer:

  1. ..jeg gætter på, at dagens gevinst består af: gamle bogsider og div diecuts fra Kaisercrafts.. og den der orange ting nederst minder mig om noget fra Sassafras Las ;)
    Mange hilsner fra Tina M.

    SvarSlet
  2. Ihhh ejjjjj TAKK hvor er jeg bare heldig :)
    Den glæder jeg mig til at modtage :)

    HEY det da ikke fedtet med charms.. Jeg er VILD med charms så det ville da være en fed ting at få :)

    Nyt gæt:

    Jeg synes det ligner en side fra en gammel bog der ligger nedderst MEN jeg gætter på det er et træ stempel fordi det ser ud til at være højere end en bog side... og så ligner det ovenover måske en jule die cuts- måske endda en julestok med sløjfe og blade/bær. Sådan en der er købt måske fra en serie (kender ikk rigtigt til mærker).
    Det bagerste rød/gule kan jeg ikk helt se... det ligner måske et papir med mønster på af en kæde med stænger på...
    men det ligner også lidt at der nederst under det brune måske ligger vintage billeder, sådan nogle med feks mennesker eller lign..

    Nå men den extra gave til alle mon det så er lidt blomster, charms, perler og papir sådan et par af hver måske... nu du siger du ikke er fedtet tihihi :)

    Ja sorry det blev et laaangt gæt, men den var også svær...!

    Ihh det altså sjovt og spændene det her :)

    Stort tillykke med din "lille" dreng ;)
    Håber det bliver en super hyggelig aften med god mad mums :)

    SvarSlet
  3. Tror måske det er julestempler ellér julediekuts.
    Hjertelig tillykke med sønnen, håber I må have en rigtig dejlig aften.

    SvarSlet
  4. Her er vi vist i juleafdelingen. Et julekort med et diecut af en juleslikstok øverst. Synes jeg har set motivet før, men kan ikke huske hvor og hvad :D

    Gevinsten vi kan vinde er nok også i juleafdelingen. Julepapir, diecuts og et stempel :)

    Tillykke med sønnen og tak for en sjov leg her :)

    Knus :)

    SvarSlet
  5. Hmm.. en julestok =D
    Rød/hvid stribet, med bær og sløjfe.
    Den ligger ovenpå en gammel bog.
    Det orange bagved ??
    Noget glitter noget ??
    Her er jeg da helt på bar bund =D

    SvarSlet
  6. Jeg tror der er stickers på billedet...
    Gevinsten er: øhhh ... svær at gætte... julegavebånd.

    SvarSlet
  7. Jeg tror dagens gevinst er en dejligt blandet gavepose med, et træ/rubberstamp nok fra Hero arts, 5 ark forskelligt møsnsterpapir med julemotiver og cut outs, måske nogle diecuts;-)

    Syntes den er svær....

    ekstra tingen er nok hjemmelavede blomster 10 stk til hver modtager ;-)

    SvarSlet
  8. Først Pips, tillykke med din lille dreng, ja hvor bliver tiden af, mine er alle over 50, og den ældste er helt gråskægget. Og så, har jeg også vundet noget? hvad, hvad? du ved jeg er så nysgerrig, dagens opgave tror jeg er: et træstempel med pebbetkage opskrift på og nogleklistermærker med julemotiver, et stempel og 10 klistermærker, for, som du selv siger er du ikke fedtet. knus morkaren.
    p.s. kylling, agurkesalat o.s.v. er også min livret, men Max gider ikke spise kylling, desvære, men jeg laver det da til mig selv af og til.

    SvarSlet
  9. Tipper at dagens gevinst er diverse julescrappesaker som brads, dies og gammel bokside.

    SvarSlet
  10. Er det mig der har vundet, eller en anden Jette?

    Jeg tror det er juleklistermærker og så er det scrappapir, der er i baggrunden. Jeg tror gevinsten er 7stk scrap papir og et ark med juleklistermærker:)

    knus

    SvarSlet
  11. Tillykke til de der har vundet, og stort tillykke med sønnen også. Håber I får en god fødselsdag i aftenmed en lækker menu.
    Mit gæt her idag er, nok 5 ark tekstpapir og så nogle julestickers. Det orange er meget svært at se, men ,inder mig om et eller andet kan bare ikke lige huske hvad lige nu LOL, men nok noget julepapir i forskellige farver, som ligger nederst også 5 ark nok.
    Den ting alle får er nok 5 juleornamenter du selv har lavet??
    Ha en rigtig god dag.

    SvarSlet
  12. Først tillykke med din lille dreng. Jeg håber, I fik hygget jer med den lækre menu.
    Også tillykke til alle de heldige.....Nej, du er bestemt ikke fedtet. det kunne aldrig falde mig ind at tro det....
    Og dagens billede er lige så svær som de tidligere.
    Jeg gætter på en serie med 10 ark blandede papirer i vintage-stil. Måske juleagtige - trods det gule på billedet. Og så er der diecuts og klistermærker med - nu du er ved at dele ud...hihi.
    Ha en hyggelig aften.

    SvarSlet
  13. Det her er altså sjovt.... Jeg tror der er et træstempel med juleevangeliet på engelsk... så er der 5 pap mærker med julemotiv.... måske er der også noget, papir med engle på.... Jeg tror at det der følger med alle gevinsterne er nogle af dine fantastiske die cot.
    Knus Sanne

    SvarSlet
  14. Hei hei.
    Gratulerer til din "(lille sønn)"
    Håper dere har hatt en fin sommer og ikke regnet bort i Danmark:)

    gjetter en bokside og et julestempel.

    Ha en fin søndag.
    Klem Connie

    SvarSlet
  15. Den her er godt nok lidt halvsvær.... jeg tror det er noget med et stempel og en die.

    SvarSlet