tirsdag den 10. juli 2012

Så heldig kan man være ... jaaahhh!!!

Den 1. juni kunne jeg på Dusty Attics hjemmeside se at jeg havde vundet maj måneds sketch challenge hos dem.
Dusty Attic er jo et af mine absolutte yndlingsprodukter - de laver virkelig de lækreste chipboards og blomster. Så jeg blev jo mega glad og spændt over at jeg havde vundet - og tænkte lidt på hvad gevinsten mon var.
Så tænkte jeg at det jo nok var et par pakker af deres lækre produkter - og det synes jeg var vildt fedt.
Men ved I hvad?
-
-
Nu skal I da bare lige se hvad posten kom med i dag.
Først var der en sød hilsen fra Jen - som er ejer af Dusty Attic.
 Og så begyndte jeg at pakke lækkerier ud af pakken:
1 pakke med de sødeste rammer, små bambus, lygtepæle med fugle på, en stor bambus, gammeldags vandpumper, vognhjul, fuglehuse og supersøde fuglereder.
Hva siger I så? ... Hold da op en masse lækkert.

Men det stopper skam ikke med det. Der var mere i pakken - woot woot....
Pigtråd (hvor cool er det lige til drenge LO?)
kinesiske stenlygter - hedder de ikke det? - små søde fugle - Fantastiske urskiver, hønsetråd, smukke sommerfugle, små stenlygter, små stakit, store fugle, fuglehuse, et skilt - og masker.
Se det var faktisk hele 20 pakker med LÆKRE chipboards.
Hvor heldig kan man være?
Men.....!!
 Der var endnu mere i pakken. (nu begyndte jeg at måbe - hihi)
Se lige alle de pakker med fantastisk smukke blomster jeg OGSÅ fik.
10 pakker blomster og 1 pakke blade.
Jeg blev helt målløs - sikken en gevinst - og så endda af mit favorit mærke!
Hvad gør det så at pakken har været længe undervejs når man får så meget lækkert?
Jeg føler mig helt utroligt heldig!
Jubiiiiiiii...!!
Kram herfra

27 kommentarer:

  1. Hold op en lækker pakke du vandt, fuldt ud velfortjent.
    Glæder mig til at se, hvad du får lavet med det!!!!

    SvarSlet
  2. Nøjs en mega lækker gevinst , der er jo det meste hjertet begærer, glæder mig virkelig til at se det i brug, stort tillykke med overraskelsen Pips !Jeg har da ikke fået kæben op endnu..ha ha
    Ha' en fortsat skøn dag..
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  3. Hold da op en lækker gevinst - glæder mig til at se LO'er og kort ud af de ting.

    SvarSlet
  4. Woooow sikke en masse du har fået, glæder mig til at se hvad du får lavet med det...

    SvarSlet
  5. Hold da helt op Pips, du er vist skidt ud af det samme lykkehjul som mig, men jeg ved du vil lave de skønneste LOer ud af den gevinst, stort TILLYKKE med den. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Min underkæbe hænger stadig, sikke en fantastisk præmie. Godt det var dig, der vandt den, du har altid været en fin repræsentant for Dusty Attic.

    SvarSlet
  7. Hej Dorthe
    Stort tillykke med gevinsten.
    Det bliver spændende at se, hvad du får ud af det-helt sikkert noget superflot og i lækkert design.'

    Ses torsdag

    Knus Bente

    SvarSlet
  8. Tillykke med den fantastiske gevinst. Det kan da ikke være bedre, når det er fra favoritten.
    OG SÅ MEGET!!!

    SvarSlet
  9. Woww det jo HELT fantastisk..
    Så vildt at vinde SÅ mange ting!!!!

    SvarSlet
  10. So nice to hear you get visitors from Holland next week!! Have a nice time!!!!!

    hugs, Elly

    SvarSlet
  11. Ej hvor en fed gevinst du har fået. Til lykke med den, jeg kan godt forstå du er glad for den.

    SvarSlet
  12. Jeg synes der står bag på brevet at du skal dele med mig??
    Lucky you, er SLET ikke misundelig;-)
    Kh 10na

    SvarSlet
  13. Tillykke med den fantastisk flotte præmie, som virkelig var fuldt fortjent - dit vinder-LO var bare SÅ flot :-)
    Glæder mig til at følge med i hvad du får lavet med alle tingene !!

    SvarSlet
  14. Oooiii !! Sikke en gevinst!! Nu har du da lidt at hygge dig med fra yndlingsproducenten :) Tillykke med det hele. Jeg glæder mig til at se, hvad du får ud af de fine sager :)

    Knus :)

    SvarSlet
  15. Tillykke med gevinsten din heldige kartoffel, ká man låne??

    SvarSlet
  16. Fedt med sådan en lækker pakker...må man røre?

    SvarSlet
  17. Jamen altså hvor er du da bare heldig - sikke en super gevinst! Glæder mig til at se hvad du får lavet med alle de skønne ting :)

    SvarSlet
  18. Er du vimmer mand!!! =0)
    Der er da underholdning til det meste af vinteren!!
    STORT TIL LYKKE MED DET HELE... kan godt forstå du blev mega glad...
    Glæder mig til at se MANGE flere flotte ting hos dig ;o) ;o)

    SvarSlet
  19. Wooow... gratulere, heldige du !

    SvarSlet
  20. STORT tillykke med den overlækre gevinst... kan godt forstå du blev overrasket... glæder mig til at se hvad du får brugt de lækre sager til... Knus

    SvarSlet
  21. WAUUUUUuuuuuuu. Hold da op for en heldig-Pips.
    Tillykke med alle de lækre sager - netop du kan jo bruge alle de ting - hurtigt. Hihi.
    Du får ikke lov at købe din karussel tilbage....., selv om du måske kunne have bruge for den lige nu. Jeg går spændt og venter på, hvilken kasse den dukker op af. Der er 147 muligheder tilbage....Så måske en gang til vinter...haha.
    God fornøjelse med de fine ting.

    SvarSlet
  22. Hold da op en skøn pakke til et skønt kvindemenneske... Du har mere end fortjent det. Du inspirerer mig gang på gang. Er spændt på at se, hvad du kan trylle ud af det.

    Knus Susanne

    SvarSlet
  23. Wow... det tager næsten inge ende, hvad der kom i den pakke!!! Tillykke med gevinsten! Spænt på at se, hvad du laver med det :-)

    SvarSlet
  24. Stort tillykke med den fantastiske lækre præmie, men det var også et super smukt Lo du havde lavet.
    Ha en god dag, knuss

    SvarSlet
  25. Gratulerer!
    Og så lekker pakke du har fått:)
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlet
  26. Tillykke med den skønne gevinst, forstår godt du er super glad for den, hvor er der mange skøøøøønne ting waw.
    Glæder mig til at se alle de skønne kort/LO du skal lave med din gevinst:)
    Knus

    SvarSlet
  27. Hold op en lækker pakke du vandt, og ja klart du skulle vinde den det er da fuldstændigt velfortjent. sikken en masse skønne ting du nu kan lege med. vildt

    SvarSlet