torsdag den 5. juli 2012

Og vinderen er.................

Jeg har jo en lille Candy der skulle findes en vinder til i dag,
så jeg har lige haft lidt hjælp til at trække den heldige.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Og Vinderen blev
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Moster Olivia!!
-
-
Vil du sende mig din adresse på mail:  pabst1@bbsyd.dk
så sørger jeg for der bliver sendt en lille pakke afsted en af de nærmeste dage.
Tillykke!
Læg lige mærke til det helt fantastiske solskinsvej vi har i dag ... thøhø :)
Kram herfra.

15 kommentarer:

  1. Tillykke til moster Olivia ;)...og endnu mere tillykke til dig selv med føs'dagen...håber du har en dejlig dag, i hvert fald har du da sørget for et super solskinsvejr ;)

    SvarSlet
  2. Tillykke til Moster Olivia :-)

    SvarSlet
  3. Stoooort tillykke til Moster Olivia...!! Er da slet ik misundelig *host host*... :-D

    SvarSlet
  4. Tillykke til Moster Olivia :)

    SvarSlet
  5. Stort tillykke til Moster Olivia. :-)

    SvarSlet
  6. Tillykke til moster Olivia og til dig selv - her er det altså overskyet og har været hele dagen - tøhø

    SvarSlet
  7. Tillykke til Moster Olivia og STORT tillykke med føs'dagen til dig Dorthe...

    SvarSlet
  8. Tillykke til Moster Olivia og selvfølgelig også til dig, søde Dorthe :)

    Knus :)

    SvarSlet
  9. Hej Dorthe!! Hip hurra og tillykke med fødselsdagen!!!...Der var en lille krebs(Thea), som skrev jeg lige skulle kikke forbi din blog ;-) og sørme om jeg ikke har vundet din blog candy!!!!!!!!!!!!! Yeah og jubiii. Sikke heldig jeg dog er ;-) Tusinde tak Dorthe! Jeg sender dig lige en mail....og da min blog har fødselsdag inden længe har jeg også lige lagt lidt candy på min blog :-)))
    Tusinde tak for den dejlige solskinsdag ;-)

    SvarSlet
  10. Tillykke til moster Olivia.. og tillykke endnu en gang til dig

    SvarSlet
  11. Tillykke Moster Olivia.
    Og tillykke endnu engang Dorthe
    (Her har det også været overskyet det meste af dagen, men jeg siger det ikke til nogen) =D

    SvarSlet
  12. Stort tillykke til moster Olivia og selvfølgelig da også et stort tillykke med fødsesdagen til dig Dorthe. Håber du har haft en fantastisk dag så, og her i Nordjylland har det været et pragtfuldt solkinsvejr hele dagen.

    SvarSlet
  13. stort tillykke til Olivia og stort tillykke til dig pips på din fødselsdag. håber at dagen gik super godt.

    SvarSlet
  14. Stort tillykke med gevinsten, hvor er du heldig Moster Olivia:)det er altid dejligt med noget held, det kan vi ikke få for meget af:)

    Også tillykke til Dorthen, endnu en gang:)

    SvarSlet
  15. Stort tillykke Moster Olivia med den lækre candy, og dorthe tillykke med fødselsdagen ;o)

    SvarSlet