lørdag den 7. juli 2012

Laaangt indlæg om Fødselsdagskort.

Dette bliver et langt indlæg - for jeg vil så gerne vise Jer alle de smukke kort jeg modtog til min fødselsdag!

Det første kort her er fra Christina (Christina209) gruppe2
Hun har skrevet en sød hilsen om at jeg er medskyldig i at hun aldrig mere kan se sit spisebord - hehe. Og det er jeg STOLT af!!
 Supersmukt kort. Og se lige de lækre udstansninger hun også sendte med.
Jeg beklager at billedet er mørkt - men jeg var TIDLIGT oppe den dag :).
 Og dette supersøde kort er fra Rikke (rixstyrer)  gruppe2.
Totalt lækre farver og smukt pyntet.

Dette tag er fra Jette (jtmunk) gr4. den lille gine er da for kær! - og se dem fik jeg også nogle af - sammen med cykler og hexagons. jaahhh!!

Og se så lige denne sko fra Anja (Anja Kjærgaard)  gr4. Den er sindsygt flot. WAUW!!  

Og fra Vivi (morleone) gr4 kom denne kreation - er den bare skøn eller hvad?
Lige min yndlingsfarve - og så havde hun endda sendt chokolader med også! 
Det smukke tag er fordi Vivi ikke nænnede at skrive i "pomfrit" æsken. Og det forstår jeg godt.

Fra Inge (ingejc) gr4 kom dette fantastiske easelcard! Også i min yndlingsfarve! 

Tina (Tinse) gr2 havde lavet dette skønne lilla kort - og så var der endda en pose lækkerier med også :)

Camilla P (Camilla24)  gr4 - havde lavet dette supersmukke kort! Se lige de skønne farver! Så fint!

Fra Jytte (JytteGJ)  gr2 - fik jeg både kort og den flottest indpakkede gave ever.
Kortet er super fint - og blomsten der er på er helt fantastisk.
 Gaven var istedet for at sende 2 kort skrev Jytte - da vi også er designerkolleger hos Card and Scrap.
Og se lige her hvad der var af lækkerier i den smukke pakke. MUMS!!

Camilla A (calmlund) gr4 - havde lavet dette supersøde lille kort - dejligt med en ny foldeteknik :) det skal prøves. Camilla sendte også forskellige lækre udstansninger med.

  
Hanne (hanneby) gr2, havde lavet denne søde taske - endnu en foldeteknik jeg ikke har prøvet (endnu).
Så herligt med al den inspiration!
  Elsebeth (Elsebeth)  gr2 sendte dette totalt elegante kort! Og det er ligeså fint indeni som udenpå.

Dorte (fasters korthus) gr2  havde lavet dette smukke kort med den sødeste lille hat på. Og også hun havde sendt lækre sager med i kuverten.

Lonnie (lonol) gr4 havde foldet den kæreste lille kjole - det må jeg lære! - og lavet dette smukke kort!
Der var også smukke udstansninger med i kortet - og de par kommer lige tilpas da jeg skal i gang med Bryllupsalbum snart :) 


Mette (speedie) gr4  havde lavet dette smukke æskekort - og i æsken gemte sig lækkert bånd og de fineste perlepynt som jeg ved Mette selv laver - og de er totalt smukke!

Sabrina (krighaar) gr4,sendte dette lækre kort. Se lige hvor mange forskellige papirer der er brugt - vildt!

Thea (krebsen) gr4, havde lavet dette skønne kort. Jeg er vild med de dyr - og tænk hun har farvet det hele selv med distress ink.

 Hvad siger I så? 
Helt vildt smukke kort og masser af fed inspiration og nye ideer.
Billederne yder slet ikke kortene retfærdighed - de er alle meget meget smukkere i virkeligheden.
Tusind Tak alle i skønne Quinder for de dejlige hilsner!
I er guld!
God weekend.
Knus

12 kommentarer:

  1. Jamen det var da vildt så mange smukke og forskellige kort du har fået! :)...og som du selv skriver, så er der jo masser af nye idéer at tage af, og det er jo ikke den ringeste sidegevinst :D

    SvarSlet
  2. Hold da helt op med fine kort og gaver du har fået.

    SvarSlet
  3. Sikke mange smukke kort du har fået. God week-end.

    SvarSlet
  4. Wauw nogle super flotte kort :D

    SvarSlet
  5. Hold da op en masse smukke kort du dog er blevet beriget med...

    SvarSlet
  6. Ih, hvor en masse skønne kort!! Det er bare SÅ hyggeligt, ikke også?
    Du spurgte til blomsterne fra mig - og ja, de er hjemmelavede :) Glad for at du kan li' dem :)

    God weekend.

    Knus :)

    SvarSlet
  7. Hold da op du da blevet beriget med en masse smukke og spændene kort og scrap sager på din fødselsdag... Hvor dejligt...
    Sjovt at se så mange forskellige kort du har modtaget :)

    Tillykke med dagen :)

    SvarSlet
  8. vi siger super vildt og fed inspiration du fik i dejlig gave fra alle os.. glad for du blev glad for kortet fra mig

    SvarSlet
  9. Ja, langt indlæg, men ikke kedeligt. Hold nu op for en masse dejlige kort, du har fået. Ih hvor jeg glæder mig til næste måned =D

    SvarSlet
  10. Wauuuu, sikke kort.
    Fantastisk smukke allesammen, sikke da du skal lifte nu.
    Jeg er vant til at vi også sender lidt med, men chokolade har jeg endnu ikke set. Sjovt.

    SvarSlet
  11. Super flotte kort og diecut/pynt du har fået:)
    Det er da utroligt som man lige pludselig glæder sig til sin fødselsdag, ha ha

    Knus

    SvarSlet
  12. ØV der har vi fætter og kusine fest her på djævleøen - som nok også bliver festligt - ellers var det fristende. TAK fordi der kommer en OSH-kasse det er jeg glad for. =0)

    SvarSlet