søndag den 22. juli 2012

Kraft resist papir

Jeg har for længe siden købt den Tim Holtz paperstack der hedder Kraft resist. Men jeg ved ikke hvad der er med mig og paper stacks.... jeg køber dem - men jeg "glemmer" dem, og får ikke brugt af dem.
I går hev jeg dog et stykke papir ud af denne stack og legede lidt med.
Det blev til disse 2 kort.
På det første har jeg ladet papiret være som det er og bare pyntet lidt.
 På det andet har jeg farvet papiret med distress ink og blending tool.
Grenen med fuglen har jeg byttet mig til hos Jette. Det smukke hjørne har jeg byttet mig til hos Lonnie (tak Lonnie de kom i går) og udstansningen bag blomsten er en die jeg lånte af Bodil til scrap en aften.
 Og så fik jeg en ide forleden. Jeg er ikke god til at få brugt de ting jeg ikke lige kan "se" - så nu har jeg hængt mine stickles og liquid pearls op lige over mit scrapbord.
Jeg har købt selvklæbende velcro dutter på Qxl - så en på flasken ... og en op under hylden.
Nemt ikk?
Men nej.... flaskerne faldt ned efter en times tid - hihi. Men så fik velcrodutten en klat med limpistolen - og nu sidder de fast på flaskerne - og jeg har fået overblik over dem. Måske husker jeg at bruge dem nu :)
Jeg lavede også årets første julekort i går :) - dem kan du se på Inkido bloggen
God Søndag derude.
Knus og TAK for besøg og kommentarer.

13 kommentarer:

  1. Så smukke kort - så godt du fik hevet noget papir ud af stakken :D
    Smart idé med de velcro dutter - altså når de holder ;)

    SvarSlet
  2. Kjempestilig papir da.
    Og en lur idé dette med flaskene.
    Jeg er som deg, glemmer å bruke det jeg ikke har rett foran nesen....

    SvarSlet
  3. Dejlige kort i rigtig Pipsstil :)
    Kender godt det der med ikke at få brugt af blokke :) Fed idé med det velcro.

    Ha' en dejlig dag.

    Knus :)

    SvarSlet
  4. Smukke kort og jeg melder mig også i koret, papirblokkene hos mig bliver sjældent brugt op. God søndag

    SvarSlet
  5. Rigtig smukke kort. Jeg har også mange papirblokke men jeg er rimelig god til at bruge af dem. :-) Rigtig god ide med flaskerne. Den ide må jeg huske hvis jeg engang skulle få mit eget scraprum. :-))

    SvarSlet
  6. skøn papir du har brugt. Og idden med flaskerne - den lifter jeg nok :-). Tak for at du deler ideen. God søndag

    SvarSlet
  7. Rigtig smukke kort - Jeg gemmer også mine stakke, men kun fordi jeg ikke kan nænne at bruge af dem, men fluks der er brugt af en, så skal det hele også bruges med det samme

    SvarSlet
  8. Lækre kort. Nogle af mine paperstack ligger med de papirer jeg har. Så bytter jeg dem engang imellem ud med dem der ligger i skuffen =D
    God ide med de stickels.
    Godt hjørnerne kom frem =D
    God søndag
    Knus

    SvarSlet
  9. Super lækre kort!!!!!

    Kender godt det med de blokke, måske man skulle hive dem ud af blokken og lægge mellem det andet papir?, men det nænner jeg heller ikke, fnis.

    Smart ide med de stickles, jeg har mine i en bøtte på bordet, jeg er faktisk blevet bedre til at bruge dem!

    Forsat god søndag.
    Knus

    SvarSlet
  10. Rigtig flotte kort her, virkelig smukt arbejde.

    SvarSlet
  11. Flotte kort og en kanonidé med de stickles.....

    SvarSlet
  12. Rigtig søde kort og super smart ide... er heller ikk god til at huske hvad jeg har i gemmerne... hi hi..

    SvarSlet
  13. nøøøøj noget lækkert papir - det er lige med at få det brugt for så er det jo "væk". savle savle - flotte kort du har fået lavet

    SvarSlet