lørdag den 14. juli 2012

Kort fra Scrapklub.

Torsdag aften var jeg i Scrapklub, iiihh hvor er det dejligt vi har lavet det om til at være hver torsdag nu - så skal man ikke gå og huske på hvilken dag det nu er næste gang.
Men denne gang fik jeg "kun" lavet 3 kort - og det ene har jeg ikke fået taget billede af - og nu er det sendt til Camilla P i fødselsdagsgruppe 4.
---
Det første kort er lavet af en rest Piratpapir fra Panduro - lidt inkidopapir, perlebånd jeg købte hos Scraphouse forleden (hun har - 50%) - Prima og Petaloo blomst, nøgle fra Maya road tror jeg - og en glansbilled sommerfugl.

Dette babykort er bare lavet på koksgrå karton, motiv fra Graphic45 klippeark, rammen er lavet af affald (det er bagpapiret til en stickers) - blomster fra WildOrchid, blonde fra Hobbygården, bånd fra Panduro og masser af blade lavet med Martha Stewart punch og Marianne dies.

Og så havde Thea (Krebsen) jo fødselsdag i går - til hende havde jeg lavet dette kort.
Papiret er fra en Prima 6 x 6 stack jeg også købte hos Scraphouse forleden. Motivet er fra digital paper shop, blomsterne er fra Dusty Attic - det samme er det lillebitte fuglehus, sommerfuglen er fra jenni bowlin.

Nu vil jeg nyde morgenkaffen i selskab med en ordentlig blogrundfart - Rigtig god weekend!
Knus.

21 kommentarer:

  1. Hi Dorthe,

    THanks for the comment! Your cards are gorgeous as well!!

    The flower I used for my card is the Plentiful Petals from My Favourite Things!

    hugs, Elly

    SvarSlet
  2. Det er nogle rigtig søde kort du har fået lavet... og var lige om scraphouse webbutik... synd portoen er så dyr hun havde ellers det cat album jeg har ledt efter og det lille cat nøglering men uh den porto... Go lørdag..

    SvarSlet
  3. 3 flotte kort igen fra dig, jeg er helt vild med de blomster fra Dusty Attic.
    God Weekend
    Knus

    SvarSlet
  4. Smukke kort du har lavet, med mange lækker detaljer, som altid:)

    Det lyder hyggeligt med scrapklub og utrolig du nåede så meget:)

    Rigtig god lørdag
    knus

    SvarSlet
  5. Hvor lyder det bare så hyggeligt med scrapklubben, en skam man bor så langt ude på landet. Det er fantastiske kort du har fået lavet med så fede detaljer.

    SvarSlet
  6. Så flink du har vært.
    Lekre kort du har laget her.
    God helg til deg.

    SvarSlet
  7. Sikken dejlige kort du har lavet, det første er så harmonisk i farverne, og baby kortet på gråt, hvem (uden dig) skulle vove at bruge den farve til et baby kort, men det ser jo knaldgodt ud, og det sidste, så flot og overdådigt, jeg måtte sku lede lidt, efter det lillebitte fuglehus, du er meget kreativ Pips. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. aww det første er ialtfald min favorit rigtigt skønt i farverne
    og ihhh super du er i en lille klub, det må da være hyggeligt
    og så hver torsdag flot flot

    SvarSlet
  9. Flotte kort igen igen, Dorthe =D
    Jeg er så heldigvis ikke, den eneste der glemmer at tage billeder, af de kort der sendes til fødselaren =D
    God weekend

    SvarSlet
  10. Super smukke kort.
    God weekend.

    SvarSlet
  11. Hvor smukt! Babykortet er bare skøm!
    God weekend!

    SvarSlet
  12. Du laver altid meget flotte kort, som jeg kun kan drømme om.

    SvarSlet
  13. wow så flotte kort
    Du må have en d søndag

    SvarSlet
  14. Sikke nogle flotte kort og jeg er sikker på, at Thea blev glad for sit kort. Den die du har brugt og gjort lyseblå, har jeg også lige anskaffet mig og jeg glæder mig til at få den i brug. Jeg har ellers forsøgt at finde noget magen til på Silhouetten, men det er altså bare ikke det samme finish den har, når den er skåret ud med die kontra Silhouette.

    SvarSlet
  15. Superlækre kort du igen har lavet. Rigtig i Pips-style !
    Dejligt med udsolgte pladser til jeres arrangement. Glæder mig allerede.

    SvarSlet
  16. Endnu en gang tusind tak for det lækre kort!

    SvarSlet
  17. Hei hei:)
    Så mye lekkert du har laget i sommer:)
    Ønsker deg en forsatt god sommer og en fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlet
  18. Så kjempelekre kort!
    Virkelig nydelig det babykortet. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlet
  19. Hvor du er produktiv, Dorthe. jeg er rett imponert :-)
    Nydelige kort alle tre, og jeg liker så godt de lyse bladene, de gjør kortet så ekstra flott ! Nydelig babykort, stilrent og flott, og den swirlen på nederste kortet gir en ekstra dimensjon.
    Håper morgenkaffen smakte godt !!

    God sommer :-)
    Klem
    Turid

    SvarSlet
  20. Hvor er det nogle super lækre kort... og tre på en aften er da godt gået. God sommer til dig,knuss

    SvarSlet
  21. Super fine kort du har lavet - og det er da ren svir at kan komme til scrap hver torsdag. Han en forsat god aften :-)

    SvarSlet