torsdag den 12. juli 2012

Flere fødselsdagskort ....

Efter min fødselsdag er der kommet endnu 3 kort - 2 fra Fødselsdagsgruppe2 og et fra en designer kollega på Card and Scrap.

Det første her er fra Tina (FTZ) - hun havde også medsendt lækkerier til brug på scrap.
Supersøde motiver - lækre perlecentre og fine nåle - og derudover også et par transportæsker til distress ink. Lækkert!
 Det kort skal I altså også lige se indeni - for det er da bare så sødt!

 Fra Birgit (Mio) kom dette smukke kort i skønne farver.
 Og fra Eva Gro i Norge kom dette lækre lilla kunstværk!

I aften skal jeg til Scrap i klubben for sidste gang inden ferie. Så jeg må hellere få pakket lidt til et LO eller 2 :)
---
Til det store Scrap i Billund arrangement er der snart udsolgt! - der er kun 5 - 6 pladser tilbage nu - WAUW!
Læs mere om det HER
Nu har jeg ferie indtil d. 23. juli - og i morgen suser jeg en tur til Tyskland :)
God torsdag ...
Knus

9 kommentarer:

  1. Så fine kort du har fået. Mit skulle også gerne være på vej. :-)
    Rigtig god fornøjelse med scrapklubben. Og rigtig god Ferie.

    SvarSlet
  2. Ih, så fine kort!!
    Rigtig god ferie :)

    Knus :)

    SvarSlet
  3. Flere lækre kort du har fået. Kan du have en rigtig god ferie og tur til Tyskland.

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare super flotte de kort du har fåget :)

    SvarSlet
  5. Fine kort du har fået - rigtig go' ferie og go' tur til Tyyyyysklandssss

    SvarSlet
  6. Ihh hvor er du da bare heldig..
    Det godt nok nogle skønne kort og skønne scrapsager du har modtaget...

    SvarSlet
  7. Såååål Dorthe :o) nu kan jeg endelig besøge din blog uden pc bøvl, jeg har fået en I-pad og den brokker sig ikke. Tillykke med fødselsdagen og sikke flotte kort du har fået. Har lige læst dit indlæg men din gevinst fra DA, hold da op hvor lækkert og generøst fedt fedt fedt.. Er mega misundelig men på den gode måde. Glæder mig til at besøge dig noget oftere. God weekend

    SvarSlet
  8. Alle din fødselsdags kort er bare så super fine, jeg kan godt forstå du er glad for dem.
    God weekend

    SvarSlet
  9. Det er altså igen nogen super fine kort du har fået!
    Ha' en dejlig weekend :)

    SvarSlet