lørdag den 21. juli 2012

Et lynhurtigt tag.

Jeg skulle lige hurtigt bruge et tag forleden - så i løbet af 5 minutter fik jeg lavet dette.
Det er lavet af en rest Inkido papir, efue blade fra en kunstig plante, metalblomst fra Bo Bunny - grene lavet med Nellie Snellen punch, roser og en sommerfugl i plast (tror jeg)

Jeg ville egentlig have scrappet i går da vi kom hjem fra Haunstrup mini zoo. Men i stedet kom jeg i gang med at redigere billeder - både fra turen i går - men også fra nevøens konfirmation.
Uha... så gik resten af dagen da med det.
I skal se et af billederne jeg tog i går - det er jeg VILD med:


I dag vil jeg scrappe! Vejret er også lidt trist og grumset her. Hvad med dig? Skal du scrappe?
God weekend!
Knus

12 kommentarer:

  1. Sødt tag og flot foto!!
    Her er vejret også lidt grumset i det, så ja .. jeg vil også scrappe i dag :)

    Ha' en dejlig dag.

    Knus :)

    SvarSlet
  2. Sødt tag.
    Hold op et godt billede!!!
    Du må have en god dag.
    Knus

    SvarSlet
  3. Det er bare et super billede, et af dem hvor man siger, waw jeg var heldig:)Flot lyntag.

    Jeg håber jeg skal scrappe og ikke have gæster;) Vejret er overskyet og blæsende her:(

    Rigtig god scrapdag:)

    SvarSlet
  4. Sødt lyn-tag du fik lavet :)
    ...og et super dejligt billede - somme tider er man lige heldig at få trykket på det rigtige tidspunkt ;)
    Tja - måske bliver det til lidt scrap - med mindre søn og svigerdatter lægger beslag på os hele weekenden til flytning..man ved aldrig *G*
    Go' weekend osse til dig :)

    SvarSlet
  5. ja det skal jeg,scrappe altså er allerede igang fra tidlig morgenstund. arbejder på en forside til en scrapbog men super sød tag du har lavet i et snup snurre tag hi hi.. og skønne storke

    SvarSlet
  6. Sødt tag. Jeg kan især godt lide sommerfuglen.
    Det med billedredigering tager nemt rigtig lang tid, men er også lidt hyggeligt.

    SvarSlet
  7. Flot tag og fint billede af storkene.
    Nej ingen scrap til mig, og dog. Var i love2scrap =D og købte lidt scrap =D
    God Lørdag

    SvarSlet
  8. Sikke et flot tag og et lækkert foto af storkene. Har ikke scrappet i week-enden. Var i Sønderjylland i går og besøgte Hobbyboden på vej hjemover og i dag har jeg været til markedsdag i Gavl-Huset i Nordjylland, så jeg pakker ud og lægger på plads. glemte desværre at fotografere herlighederne. Fortsat god week-end.

    SvarSlet
  9. Flot tag og super skøn sommerfugl

    SvarSlet
  10. Som altid smukt og elegant tag. Sikken et skønt foto

    SvarSlet
  11. Bare lige..og bare lige. Det blev rigtig flot, og jeg ville have taget lang tid om det.
    Tænk at få sådan et foto af storkene. Det er bare lige til et layout - som jo nok snart kommer her....

    Dumt spørgsmål om jeg scrapper. Nej, men nu har jeg flere kasser og en del (nyere, billige) møbler. Så vi håber på en god forbindelse.

    SvarSlet
  12. gid jeg kunne være så produktiv og hurtig. For mig tager det timer, at finde pair, stempler og tilbehør - og halvdelen af det, jeg laver, er jeg ikke tilfreds med... men lærer en masse af det :-)
    Rigtig flot tag og sikke nogle flotte storke!
    Hilsen
    Katharina

    SvarSlet