tirsdag den 17. juli 2012

Et lille fiskerleje...

I aften har jeg omsider fået scrappet lidt igen - det er heller ikke blevet til meget de sidste uger - jeg har ikke for godt haft tid - og heller ikke lyst. Men i aften ville jeg lege med min fantastiske gevinst fra Dusty Attic.
Det blev til dette LO - som jeg så deltager i juli måneds skitseudfordring med ... også hos Dusty Attic - hihi.
Deres gevinster er helt bestemt værd at arbejde for.
---
Jeg har brugt papirer fra Maja Design - billedet er fra Langør havn på Samsø.

 Månedens skitse ser sådan ud:


Jeg har brugt nogle af de lækre Dusty Attic blomster jeg fik i min gevinst, sammen med wild orchid blomster,  lidt konkylier, de blå frøstande er fra Petaloo.

Jeg har brugt en af lygtepælene jeg vandt - den synes jeg var fin hertil. Bogstaverne er foam stickers fra Panduro.
  Flere blomster.....
 Fiskenettet er også fra Dusty Attic - dog ikke fra gevinsten :)


Jeg har ferie i denne uge - og vi suser lidt rundt i det danske land. Derfor bliver det jo heller ikke til meget scrap.
Tak for Jeres besøg og skønne kommentarer.
God aften.
Knus.

15 kommentarer:

  1. Superflot og meget maritimt layout. Og samtidig sommerligt med de blomster og de farver.
    Håber I får en dejlig uge - trods vejret. Men I slider da ikke på havestolene i denne sommer - hvis man skal se på de lyse sider....haha.

    SvarSlet
  2. Super lækkert maritimt layout.
    Dejligt at kortet kom frem. :-)

    SvarSlet
  3. Ih, hvor er det flot og sommerligt :)
    Lækre, blå farver.

    Knus :)

    SvarSlet
  4. Skønt sommer-ligt LO, i skønne strand farver, den lille fugl på lygtepælen er da så nuser. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Kjempeflott LO! Likte veldig godt fiskenettet og skjellene, og LO`en får meg til å lengte etter lange sommerdager på vannet!!

    Klem fra Eva Gro

    SvarSlet
  6. Dejligt sommer layout. Masser af lækre detaljer.
    Kom lige til at tænke på (du vover at kalde mig langsom i optrækket) =D at hvis du vil, kan jeg lave en portion, af de hjørner til dig =D
    Bare sig til

    SvarSlet
  7. Super super lækkert LO fyldt med massere af detaljer :0)
    lækker skitse.

    SvarSlet
  8. Nydelig Lo.
    Oser deilig sommer.
    Lekkert.
    Klem Connie

    SvarSlet
  9. waw hvor er det smukt.....vild godt lavet Dorthe, alt er så gennemført. Er sikker på du har store vinderchancer:)

    SvarSlet
  10. Super flot og meget lækkert LO du der har fået lavet... Du må ha forsat go ferie... Kram

    SvarSlet
  11. kan næsten lugte havet :-). Super flot!

    SvarSlet
  12. Hvor er det bare et skønt LO du har lavet. Held og lykke med udfordringen.

    SvarSlet
  13. Lækkert lækkert sommer LO!!!!!
    Sikke en masse flotte kort, du har fået lavet også, mens jeg har været væk på ferie!

    SvarSlet