onsdag den 25. juli 2012

Et Herrekort - og billige dies :)

Jeg arbejder videre med de gamle indkøb fra skotøjsæsken - og jeg synes det er smadder hyggeligt.
Det bliver selvfølgelig blandet med nyere ting også.
Her er det et Herrekort i sølvfarvet bølgepap. Det er pyntet med bl.a. fjer og swarowski krystaller, en metalstickers og tal fra min nyeste Tim Holtz alfabet strips.
 Udstansningen er lavet med en Marianne dies.
 Filmstrimlen er papirtape fra Panduro.
 Og så har jeg fået den ene af de pakker med "brugt" jeg har købt på Facebook.
Disse 7 dies som jeg måtte betale hele 75,00 kr. for... wabehaar?
Nyder I solen nu den endelig er her? 
Jeg gør - men altså mest fra skyggen - haha.
God onsdag aften.
Knus

16 kommentarer:

  1. Flot kort og fint legetøj...

    SvarSlet
  2. Super flotte kort og lækre dies

    SvarSlet
  3. Flot herrekort. Sikke nogle fine dies du fandt på Facebook. :-)

    SvarSlet
  4. Rigtig lækkert og elegant kort!
    Lækre køb og så ovenikøbet meget billigt!

    SvarSlet
  5. Lækkert kort og tak for ideen med brug af bølgepap...har selv en del, som trænger til at blive brugt ;-) Fedt med nogle billige dies...hvor kan man finde det sted på facebook???

    SvarSlet
  6. Flot kort og meget lækre dies... ja man skal være super hurtig hvis man skal nå at købe noget på de der FB grupper... hi hi

    SvarSlet
  7. Nydelig kort!
    Lekre detaljer:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlet
  8. Hvor er det smukt... en super lækker dies du har brugt og så fint pyntet med blomster. Ha en god aften, knuss

    SvarSlet
  9. Lækkert kort og så fine og billige dies. Jeg er også mest i skyggen i dag, men nyder godt nok at der er sol og sommer i disse dage, så det er minimalt, hvad der bliver scrappet her lige nu :)

    SvarSlet
  10. super flot kort og sikke fine dies
    god aften til dig, her sidder vi også mest i skyggen

    SvarSlet
  11. Flot kort - og flot indkøb til den pris...Du er en mester i at finde den slags kup.
    Nej, jeg nyder ikke varmen. Jeg kan ikke ha det....

    SvarSlet
  12. Super flot kort og waw et indkøb:)

    SvarSlet
  13. Flot kort og lækre dies, god arbejdslyst med dit nye legetøj
    God weekend

    SvarSlet
  14. Super flott kort og lekkert pyntet Dorthe!!!
    Ha en god og kreativ uke :)

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet