tirsdag den 24. juli 2012

Et Bryllupskort

I aftes lavede jeg et Bryllupskort. Her har jeg brugt noget osteklud sammen med endnu mere af det gamle papir. Motivet er fra et klippeark. 
 Jeg har brugt forskellige dies - både Tim Holtz, Spellbinders og Marianne design.
 og selvfølgelig mine uundværlige blomster.

Jeg går og venter på en ordentlig stak billeder - og når de først kommer bliver her nok lavet en del LO :)
Så venter jeg også på et par småpakker - købt i køb, salg og byttegruppen på Facebook. Et par 6 x 6 paperstacks - og ikke mindre end 7 dies :) woot woot.
Tak for besøg og søde kommentarer.
Knus.

13 kommentarer:

  1. For et lekkert bryllupskort.
    Ble stilig med ostekluten.

    SvarSlet
  2. Rigtig sødt og romantisk kort.

    Dejligt med nye legesager, husk nu vi vil se billeder!

    Rigtig god dag til dig
    Knus

    SvarSlet
  3. Rigtig flot kort med mange fede detaljer!! Især den osteklud du har brugt i baggrunden. Jeg har købt noget gazebind, men har endnu ikke prøvet at bruge det.....

    Mht til dit spørgsmål omkring det embossing pulver du har spurgt til, (det jeg har brugt på fuglen i lilla)så er det af mærket Ranger og hedder bare purple puffs. Jeg har købt den hos scrapfactory.dk

    SvarSlet
  4. Super lækkert og bare så gennemført

    SvarSlet
  5. ihh super sødt kort, mange fine detaljer osse

    SvarSlet
  6. Så flot og med mange fine detaljer. Uha, den facebook gruppe er skøn :)
    Venter også selv på et par blokke :)

    SvarSlet
  7. Hvor er det et smukt kort. Lækre farver sammen!

    SvarSlet
  8. Flot kort. Som altid =D
    Dejligt at have lidt godt i vente
    Knus

    SvarSlet
  9. Lækkert bryllupskort du har kreeret ! Jeg får ikke lavet så meget her i varmen indendørs !
    Knus Hjørdis :09

    SvarSlet
  10. Supper flot bryllupkort, med mange fine detaljer.

    SvarSlet
  11. Rigtig flot bryllupskort.
    Det er dejligt at vente på nye legesager. :-))

    SvarSlet
  12. Rigtig lækkert bryllups kort...

    SvarSlet
  13. Dejligt kort til et romantisk bryllup. knus morkaren.

    SvarSlet