søndag den 8. juli 2012

En Bryllupsgave.

I går blev min niece og hendes kæreste gift.
Jeg ville lave en lidt speciel og håndlavet hilsen til dem - og ideen fik jeg på Charlotte Ravns blog da hun til Valentins dag lavede en lille kuffert med chokolade og champagne.
Her følger en stribe billeder af de ting jeg lavede.
Selvfølgelig en flaske champagne og 2 glas - pyntet med smukt Inkido papir og forskelligt pynt fra Papercraftscandinavia.



Så den lille kuffert som jeg var på jagt efter i mange butikker før jeg endelig fandt den (på mit arbejde haha)
Den er også blevet pyntet med smukt Inkido papir - og masser af forskelligt andet pynt.

 Kort har jeg selvfølgelig også lavet - både et Gavekort og et lykønskningskort. Og jeg har også brugt Inkido papirer til disse.
 De 2 små hjerteæsker fandt jeg i en hobbybutik for nylig - jeg har kun tilføjet en rose og et bogstav på æskerne - og fyldt dem med små hjertechokolader :)

Lidt mere chokolade - og igen har jeg pyntet med Inkido papirer.

Og så er kufferten pakket til Hvedebrødsdagene - hihi.
 og lidt tættere på :)

Rigtig god Søndag til jer - og tak for besøg og dejlige kommentarer.
Knus

23 kommentarer:

  1. Hvor er det bare flot :)
    God søndag.

    SvarSlet
  2. Super sød og romantisk gave.

    God søndag

    SvarSlet
  3. FLot gave du har fået kreeret!

    SvarSlet
  4. Ih, wauw!! Sikken lækker gave !!
    Smukt arbejde!!

    Knus :)

    SvarSlet
  5. Wauw for en kuffert med indhold... det er helt fantastisk flot...

    SvarSlet
  6. WOW det ser bare smadder godt ud. Jeg er sikker på, at de blev ellevilde, da de så den her, det er da helt sikkert en gave, som man ikke får 2 af, og det hele er bare så flot lavet. Jeg lavede selv noget lignende til mit barnebarns 18 års fødselsdag her i Maj, og hun blev da også helt vild med hendes.
    Virkelig flot arbejde, den er bare superfed.

    SvarSlet
  7. Neeej, hvor ser det smukt ud!! Supersødt, Dorthe!

    SvarSlet
  8. Neejj hvor det hele såå flot og såå romantisk. Du har da virkelig fået lavet en meget personlig gave til dem

    SvarSlet
  9. For ein koselig gave å få!! Og den kofferten var super. Flott til å samle kort o.l frå bryllupsdagen.

    SvarSlet
  10. Det var da helt fantastisk! - simpelthen! :)
    Hvor er din hilsen til brudeparret blevet skøn!...og selvom champagnen bliver drukket og chokoladen spist, så er der stadig et dejligt minde om en dagen til brudeparret. Super smukt! :)

    SvarSlet
  11. Øjjj hvor er det bare en flot gave.

    God søndag.

    SvarSlet
  12. Åh, så super lækkert og romantisk... fantastiske små detaljer og kreative finesser du har lavet. Den blev de helt sikkert glade for.
    Ha en god søndag, knuss

    SvarSlet
  13. Totallækker og romantisk gave....!!!Superflot lavet...

    SvarSlet
  14. Fantastisk fin gaveide og SÅ gennemført. =0)

    SvarSlet
  15. wauw det var dog den vildeste og lækreste kuffert jeg har set længe. Jeg tror nok lige at der er et brudepar der bliver glade!

    SvarSlet
  16. super smuk gave og så lækkert pyntet
    Du må have en god og varm søndag

    SvarSlet
  17. Hvor er den bare smuk Dorthe! jeg er sikker på at brudeparret bliver rigtigt glade for den! :)

    SvarSlet
  18. Hvor er det bare en flot og gennemført gave du har lavet.

    SvarSlet
  19. Rigtig flot kuffert/æske du har lavet og en rigtig personlig gave at få. Den vil skabe glæde!!

    SvarSlet
  20. Woooewww er du vimmer den er sindsyg smuk den bryllups kuffert...
    Sikken en smuk kuffert at modtage som nygifte...
    Der må ligge meget arbejde og opfindsomhed i den :)

    Tak for kikket.. den er så smuk så smuk...

    god søndag aften..

    SvarSlet
  21. Hold da op sikke en lækker gave. Den må have vagt stor beundring og lykke..

    SvarSlet
  22. Wow så lekkert!
    Ha en fortsatt fin kveld, klem:)

    SvarSlet
  23. Woow for en herlig gave å gi og få:)
    Så lekkert.
    Nydelig gjennomført som alltid.
    Klem Connie

    SvarSlet