onsdag den 18. juli 2012

Børnemotiver...

Forleden havde Bodil et par kort på bloggen med de søde børnemotiver - og jeg kom i tanke om at jeg jo har fået nogle ark af hende. 
Og da vi ikke gider noget i dag - men bare holder helt fri :) - har jeg hygget mig i scraprummet med at fremstille et par kort.
Til det første har jeg brugt en rest Tim Holtz papir - og forskellige udstansninger.

Til det andet har jeg brugt af en pakke papir jeg købte i Søstrene Grene forleden - og så lidt sort affaldspapir fra en pakke pynt.
Blomsterne er fra WildOrchid.
 Her er brugt samme papir - nogle organzablomster - og en sommerfugl fra Pinterest.

Synes godtnok sådan en ferieuge går alt for hurtigt :) 
Har du også ferie nu?
God onsdag.
Knus.

17 kommentarer:

  1. Hvor er de fine med disse søde motiver og dine lækre detaljer.
    Fortsat god ferie, knuss

    SvarSlet
  2. Så koselige motiv du har brukt.
    Kjempestilige og herlige farger.
    Har du lyst til å følge den nye bloggen min? Kjekt om du stikker innom. Den gamle er "ute av drift"...

    SvarSlet
  3. Rigtig søde børnekort du har lavet. De motiver er da bare nuttede.

    SvarSlet
  4. Sikke nogle herlige børnemotiver. Flotte kort.
    Nej jeg har først ferie om 1 1/2 uge. :-)

    SvarSlet
  5. De er da bare så søde!!

    Ja, jeg har ferie, men nu er halvdelen jo altså allerede gået!! Alt for hurtigt :)

    Fortsat god ferie.

    Knus :)

    SvarSlet
  6. Sikke søde børnemotiver, det blev dejlige kort. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Super fine kort, - så fik du også lavet et par børnekort
    Há en god dag

    SvarSlet
  8. dejlige kort, især det første fik mig til at smile og sige nåååå, den er bare sød

    klem

    SvarSlet
  9. så søde kort du har lavet. Selvom jeg er efterlønner kan jeg godt fortælle dig at tiden flyver afsted
    knus Pia

    SvarSlet
  10. Smukke kort, og du er bare god til at få lavet mange lag på dine kort. Det gør dem så flotte.
    Fortsat god ferie....Husk solcremen.....

    SvarSlet
  11. ihh de motiver har jeg osse de er super søde. skønne kort du har lavet...som altid jo ;O))

    SvarSlet
  12. Det er jo helt vildt, så mange kort du får lavet...kan du ikke sende noget kreativ energi herover ? Jeg får INTET lavet, når der endelig er tid om aftenen til at gå i hobbyrummet, er det midnat, og vækkeuret larmer så frygeligt om morgenen...

    SvarSlet
  13. Super flotte kort du får lavet .- det er da utroligt som du har Krea Mojo... :) ..

    Jeg har ferie frem til 13 august :) så det er herligt :D

    SvarSlet
  14. Flotte flotte kort.. Jeg er imponeret over din samling af dies, bare det var mig :o)
    Det øverste blå kort er virkelig eye-candy. God torsdag

    SvarSlet
  15. Rigtig flotte kort... nej vi har ikke ferie endnu, først.på onsdag.. men nøj jeg glæder mig.. forsat god ferie til dig.

    SvarSlet
  16. Så flotte kort du har lavet.
    Dejlige farver og søde motiver:)
    Ja sådan en ferie uge går alt for stærkt:)

    SvarSlet