mandag den 23. juli 2012

Blandt mine allerførste indkøb

var der bl.a. pergament - og meget skinnende guld, sølv og ja egentlig mange farver selvklæbende meget glitrende papir. Det har jeg stadig stående i en skotøjsæske.
I går fik jeg så lyst at lave et par kort med noget af herlighederne.
Først et Vintage kort i meget stærke og klare farver (kan man det?) Det papir var også i æsken iøvrigt - hihi.  For at dæmpe farverne bare lidt brugte jeg et stykke pergament henover. Så en kageserviet - den fine blomsterkrans har jeg byttet mig til hos Vivi engang. 
 Og så skulle der gang i det glitrende sølv, det er nærmest holografisk også - jow jow.
Og det der netlignende stofagtige guldstads var også med blandt mine første indkøb - også i diverse farver.
Jeg synes faktisk kortene blev ganske fine - og mine kortkøbere er da fløjtende ligeglade med hvor papiret er fra og hvor gammelt det er.
 Jeg fik også ryddet op og sorteret i mine blade i går - og huuhaa... jeg behøver ikke købe blade læææænge :) - Disse plastik skønheder fandt jeg også, det smarte ved dem er de tager farve efter det de bliver sat sammen med. 
Jeg tror jeg skal arbejde lidt mere med de gamle ting i gemmerne - det er faktisk ret sjovt.
Lige om lidt er det arbejdstid igen. Ferien er forbi - og det gør ikke spor.
God ny uge til Jer - og Tak for alle kommentarerne både her og på mine kort på Inkido bloggen.
Knus.

16 kommentarer:

  1. Ja, det er utroligt, hvad vi kan fremtrylle af gemmerne, ikke?
    Kan genkende flere af dine gamle materialer :)

    Søde kort, der er kommet ud af det.

    Ha' en god dag.

    Knus :)

    SvarSlet
  2. Rigtig søde kort og det er altid rart at finde noget godt i gemmerne, selvom man sommetider kan undres.

    Rigtig god mandag til dig
    Knus

    SvarSlet
  3. Det er altid godt at få de gamle ting og sager frem i lyset igen ;) - det kan der jo komme noget rigtig fint ud af, som dine kort :)
    Go' arbedslyst - jeg har lige taget hul på 3 ugers ferie...og nu kommer det gode vejr jo, så timingen er ik' helt tosset *G*

    SvarSlet
  4. Rigtig fine kort. Og sjovt at se et vintagekort med alle de farver.
    Det er altså bare så fint.
    Det må altså være rart at få ryddet op i gemmerne. Jeg er også overrasket over hvad der dukker op af sære ting. Det er sundt for scraplageret at flytte.....
    God arbejdslyst....

    SvarSlet
  5. Rigtig flotte kort du har lavet af papir/pergament fra gemmerne... Kram

    SvarSlet
  6. Ja man bliver ind imellem overrasket over hvad man har i gemmerne og du er da sluppet ualmindeligt godt fra dine første indkøb. To super skønne kort, der kom ud af det

    SvarSlet
  7. To rigtig flotte kort, men jeg er især vild med det sidste. Jeg er vild med sommerfugle og blomster, så det er helt perfekt og bare så flot lavet. Jeg tror vi alle har meget sjovt gemt i gemmerne hvis vi tjekkede he he he.
    God arbejdslyst igen så.

    SvarSlet
  8. Super flotte kort og dejligt du har fundet ned i bunden af dit store lager, du kan godt bilde mig ind, at du har blade til laaaang tid, ha ha

    Rigtig god mandag:)

    SvarSlet
  9. Meget flotte kort, som du fik ud af gemmerne.
    Det er utroligt som du kan bruge det gamle pynt, og sætte det sammen, så det bliver lækkert at se på =D

    SvarSlet
  10. Det er altid sjovt at gå i de gamle gemmere og se, hvad man tidligere har været vild med. Pergamano er ikke noget, som har fanget mig, men jeg har set mange flotte kreationer med de materialer. Dine vintagekort er sørme også et ekstra kik værd og det er sjovt at se vintage i andet end pastel, brune kanter og distresset :-)))

    SvarSlet
  11. Hvor er dine kort bare blevet super skønne

    SvarSlet
  12. Sikke mange fine ting du fandt frem og flotte kort blev det også til.

    SvarSlet
  13. super fine kort, det med sommerfuglen er min favorit..skønt med noget i gemmerne...

    SvarSlet
  14. Hvor er de flotte, jeg kan også bedst lide det med sommerfuglen. knus morkaren.

    SvarSlet