mandag den 18. juni 2012

Søsters Yngste...

har jeg brugt et billede af til mit seneste LO.
Jeg har igen leget med en farvepalet og en skitse fra The Color Room.
Papiret er noget af det ældste jeg havde i mit lager - og jeg kan bare overhovedet ikke huske navnet på det.
Her er palletten jeg har arbejdet ud fra. Det allersværeste er at finde papirer der passer i farverne til paletten - og så også kan bruges sammen synes jeg - men sjovt er det. Og så får man prøvet nogle farver man nok ellers ikke ville vælge.
Det store Y var i pakken jeg fik fra chicks/Susanne, det har jeg bare farvet sort - de andre bogstaver er fra et Tim Holtz alfabet.

 Blomster fra Wild Orchid.
 Paddehatte fra dusty attic - det samme er den fine blomst. Det græs/grenagtige er fra Prima.
 Jeepen er fra Scrapinec - og så har jeg brugt forskellige Rub-ons på bannerne der er lavet med TH dies.

God mandag aften til Jer.
Knus.

18 kommentarer:

  1. Skønt drengelayout med lækkert pynt og opsætning.

    SvarSlet
  2. Som sædvanlig er der så mange fine detaljer på dit layout - og et super flot drenge LO er det blevet :)
    Jeg synes også de farvepaletter er super - men jeg har så svært ved at bruge dem..jeg ender altid i nogen helt andre farver *G*

    SvarSlet
  3. Det er sandelig blevet et flot layout - trods de svære farver.
    Og virkelig flot med alt dit pynt og detaljer, Smukt.
    Du skal ikke bilde mig ind at du ikke har alle nuancerne.....for jeg har set dit papirlager. ......haha.
    Hovsa...de TH bannere har jeg da også et sted. Gad vide hvor ? Jeg har ikke set dem mens vi har boet her. ...

    Ha en hyggelig aften.

    SvarSlet
  4. super flot lo og skønne farver og opsætning

    SvarSlet
  5. Det er altid nemmere at lave de feminine LO's, men de maskuline kan du også, det er nemmere indtil de blir' ældre og ikke vil være fotogene mere, der kommer en ny udfordring, ikke for dig, men for dem selv he he :0)
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  6. Det er så flot Pips, du har altid så mange detaljer med så man må kikke og kikke, og knægten er nu også skøn. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Super flot LO du har lavet, fantastisk farvesammensætning og detaljer.

    SvarSlet
  8. ja skøn dreng og man kan jo bare kikke kikke og kikke.. super flot og mange skønne detaljer

    SvarSlet
  9. Superflot drenge-LO - jeg ville heller aldrig ha' fundet på at vælge sådan en fersken farvet til en dreng, men det ser jo hammergodt ud. Og sikke en masse fine detaljer - sådan skal det gøres!

    SvarSlet
  10. Flot layout. Jeg tænkte også allerførst, hold kæft, du er modig med den farve. Men den passer jo så fint til dit layout.
    Alle dine skønne detaljer, kan man jo kigge på længe

    SvarSlet
  11. Igen et rigtig lækkert LO... super billede..

    SvarSlet
  12. Hei hei:)
    Lenge siden.
    Så mye lekkert du har produsert siden sist jeg fikk vært her:)
    Ikke fått vært på nett på lenge.
    Håper du har det bra.
    Ha en fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlet
  13. Rigtig flot layout. Lækkert pyntet.

    SvarSlet
  14. Super flot layout, sød og frisk dreng at se på, mange flotte detaljer, alt passer godt sammen

    SvarSlet
  15. Herlig gutt på bildet da. :)
    Flott LO, så mange fine detaljer og farger.

    Klem, Anne.

    SvarSlet
  16. Rigtig fed lo. Du er bare kanon god til at få fyldt en masse detaljer på, uden det ser overfyldt ud.

    SvarSlet
  17. Det er så smukt i flotte faver... så fint du har "drenge pyntet" En pallette giver en masse inspiration, synes jeg :-) God onsdag, knus

    SvarSlet
  18. waw hvor er det også flot, jeg elsker alle dine detaljer, jeg gemmer dem og håber jeg kan lære noget hen af vejen. Så gennemført waw

    SvarSlet