fredag den 1. juni 2012

Ny udfordring på Card and Scrap.

I dag er der lagt en ny udfordring ud på Card and Scrap bloggen

Denne gang har vi i DT leget med lækre papirer fra 7 Dots Studio - og nogle har også brugt digitale ark fra Digital Paper Shop.

Udfordringen denne gang er:
BRUG BLING!

Jeg har brugt matrialer fra begge steder og her er mit bidrag.

Baggrundspapiret er fra 7 Dots Studio, motivet er fra Digital Paper Shop.

Jeg er vild med disse bogstaver der også er fra Digital Paper Shop - er de ikke lækre?

lidt blomster skal der til :) og bling selvfølgelig ...

Stjernen bag motivet har jeg lavet med bannere fra et 7 Dots Studio stickers ark.

Men smut en tur forbi Card and Scrap og se bidragene fra de andre DT piger - og lad dig inspirere til at deltage i udfordringen.
---
Jeg startede på arbejde hos Grindsted Museum i tirsdags - uha det er godt at komme i gang - men uha hvor er der også mange ting at lære - griner... Jeg tror det bliver et fantastisk spændende job og alle de andre jeg har mødt derude til nu er utroligt søde (og har humor :) ) 
Men det er en af grundende til jeg ikke har været så flittig til at få besøgt Jeres blogge.
---
Rigtig god weekend herfra.
Knuus

12 kommentarer:

  1. Super skønt kort du har lavet, og det lyder dejligt med jobbet. Held og lykke.

    SvarSlet
  2. Wauu, endnu et flot kort fra dine hænder.
    Tillykke med jobbet.

    SvarSlet
  3. Utrolig flot kort og dejligt at hører at jobbet lader til at være det rigtige... Go' weekend.. Knus

    SvarSlet
  4. For eit flott kort!! Tøft med dei rundingene med bokstaver på.
    God helg til deg :)

    SvarSlet
  5. Super dejligt kort med masser af lækre detaljer. Håber du bliver rigtig glad for jobbet og ikke alt for støvet, haha. De har fået en dejlig medarbejder i dig!
    Rigtig god weekend
    Knus

    SvarSlet
  6. Lækkert kort med meget bling som jo er opgaven ! Skønt at høre du kan lide dit nye job, det er nu sjovere at gå på arbejde når det er noget man kan lide, og man har gode kolleger - held og lykke med det !
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  7. Det lyder meget spændende med dit nye job, held og lykke med det. Kortet er supersødt, jeg drøner lige over og læser om udfordringen, det kan være at det kan sparke gang i min scrappeenergi og bremse indkøbsenergien ;-)

    SvarSlet
  8. Super flot kort Dorthe. Dejligt at du er glad for jobbet. God weekend

    SvarSlet
  9. Hvor lyder det godt med dit job. Det er dejligt, at du kom igang igen, når du så gerne vil.
    Super sødt kort

    SvarSlet
  10. Super lækkert kort.
    Dejligt at det er et godt job du har fået.

    SvarSlet
  11. super flot kort ser godt ud med alt det bling

    SvarSlet
  12. What a wonderful card Dorthe.

    Hugs Riet.xx

    SvarSlet