onsdag den 27. juni 2012

Min Søster skulle bruge...

et kort til en kollega der går på Pension.
Han er post. Billedet her er ikke blevet ret godt - men kortet er hentet så det må være sådan. 
Jeg har leget med alu-tape og Tim Holtz embossingfolder, spellbinder, blomster fra min fars kunstige hortensia, mine højt skattede just Rite stempler, papir fra 7 Dots Studio.

Jeg er blevet syg - æv!!! Jeg måtte en tur til lægen i går (og så er jeg altså syg - haha)
Det føles som om jeg har både hals- og lungebetændelse - men det er noget Virus halløj. 
Jeg GIDER IKKE være syg!
Hav en herlig dag videre.
Knus.

13 kommentarer:

  1. Rigtig sødt kort og øv... ja hvem gider da være syg... Go' bedring..
    Knus

    SvarSlet
  2. Kjempestilig kort.
    Æsj, så dumt å bli syk...
    Håper du blir bra snart.
    Jeg har fått meg ny blogg, for den gamle bare kranglet seg til. Har du lyst til å følge meg videre i den nye?
    God bedring til deg.

    SvarSlet
  3. Sikken et dejligt kort, men hvad siger far til du sådan går og plukker hans fine potteplanter (som ikke skal vandes) trist med sådan en sommerforkøelse, men det kan nok ikke være andet i den sommer vi har i år, god bedring. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Rigtig fint kort! :)
    ..og så synd for dig at du er blevet syg - rigtig go' bedring :)

    SvarSlet
  5. Rigtigt god bedring. Man ser tit sygdom lige efter nyt job, du er ikke immun overfor "de andres" baciller endnu ;o)Fint kort, må vist hellere få prøvet det alufolie. KH 10na

    SvarSlet
  6. Flot kort du har fået lavet og rigtig god bedring.

    SvarSlet
  7. Rigtig flot kort.
    Håber du snart er frisk igen.

    Knuzz

    SvarSlet
  8. Rigtig fin kort pips. Øv øv hvor træls for dig m en dum virus, håber snart du er frisk igen, rigtig god bedring ;) knuzzer Bente

    SvarSlet
  9. Rigtig fin kort du har fået lavet... Metaltape..hhmmm.. hvad er det for noget? Rigtig god bedring til dig... Når først virussen finder ud af hvad du er for en, så er den hurtig væk :o)

    SvarSlet
  10. Overlækkert kort. Fed ide med det matal-post-folder-halløj. Den ide gemmer jeg lige. Tak.

    Det er rigtig dumt at være syg. Det skulle forbydes.
    Rigtig god bedring, håber du har det så du kan scrappe...ellers er det da rigtig slemt.

    SvarSlet
  11. Stilig:)
    God bedring til deg. Håper du kommer deg fort.
    Vi går ut i ferie i dag.
    Kreta venter på oss:) Skal bli godt med litt sommer nå.
    Klem Connie

    SvarSlet
  12. Lækkert og kreativt kort... passer så godt med den embossing folder. Æv, nej hvem gider være syg her midt på "sommeren". Ha en god dag, knus

    SvarSlet
  13. Dejligt finurligt kort, er altid spændt på at se variationer med alutape !
    Håber du snart kommer til at blive frisk, jeg har sloges med hoste- løbende øjne og næse i snart en måned, mon ikke vi bare trænger til noget varme og sol snart !
    God bedring...
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet