lørdag den 16. juni 2012

Min lille Niece...

ja altså .... dengang hun VAR lille (og sød - hehe)
Nu skal hun giftes om mindre end en måned - så bliver der nok matrialer til nye LO.
Dette her er lavet med Pion papirer og efter en farve palette fra The Color Room.
Paletten er her. Dem kan jeg godt anbefale at bruge hvis man lige mangler inspiration.
De mange små cirkler er lavet med EK punch - blomsterne er fra WildOrchid. Hjørnet er fra Dusty attic - det har fået noget hjemmeblandet rosa maling.
 Den flotte blomsterranke er lavet med en Memory Box dies jeg lånte af Bodil, sommerfuglen er en Marianne dies jeg fik i en P.I.F.
 Blonden er fra gemmerne - sikkert købt på QXL engang.
 Grenene er også fra Dusty attic - her måtte jeg mikse lidt grøn farve. :)
 Teksten er fra polske Scrapinec - ornamentet er igen fra DA.
Det var endnu et LO fra gemmerne. I går fik jeg min scrappelyst igen og fik lavet 3 kort jeg havde bestilling på. Så mon ikke jeg igen skal i scrapperiet i dag.
Rigtig god weekend til Jer.
Knus.

19 kommentarer:

  1. Virkelig flot side med mange fine detaljer :)

    SvarSlet
  2. Skønt LO, og sikke en detaljerigdom, det er bare så sødt og tøset.
    Det er vel nok godt, du har fået scrappelysten tilbage... så håber du får en god og scrappende weekend ;0)

    SvarSlet
  3. nydelig LO:) gratulerer med det forestående bryllupet :) mange flotte detaljer å finne her:) ha en fin helg:)

    SvarSlet
  4. Flott LO til ei flott jente. Mange lektr detaljer her :)

    SvarSlet
  5. Rigtig lækkert LO og dejlige farver... Go' lørdag

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare flot, dejlige farver og en masse lækre detaljer.
    God weekend
    Knus

    SvarSlet
  7. Lækkert LO i feminine farver og detaljerigt, og tilmed en sød jente <3 Ha' en dejlig scrappe weekend...
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  8. Hvor er det da bare et smukt LO med så fantastisk mange detaljer. Super flot. Fortsat god week-end.

    SvarSlet
  9. Sødt LO med fine detaljer. Lækkert pynt du har brugt :)

    Ha' en dejlig weekend.

    Knus :)

    SvarSlet
  10. hvor er det et flot layout med lækre lækre detaljer!
    God weekend.

    SvarSlet
  11. Super smukt layout, - fede detaljer, alt passer smukt sammen
    God weekend

    SvarSlet
  12. Super flot layout, med så mange lækre detaljer.

    SvarSlet
  13. Nåeee hvor er hun bare sød,
    det virkelig smukt og tøzet dit layout, med rigtig mange fine små detaljer..!!

    Ønsker dig en dejlig lørdag aften :)

    SvarSlet
  14. Uha så mange fine detaljer - de små cirkler med roserne er supersøde, så det er vist en idé der skal liftes :)
    Ja du får sikkert nyt scrap materiale når der nu skal være bryllup ;)

    SvarSlet
  15. Fantastisk flot LO med rigtig mange flotte detaljer. Jeg er især vild med de cirkler, hvor du har sat blomster i midten!

    SvarSlet
  16. Sikke en masse fine detaljer - supersødt layout!

    SvarSlet
  17. Hvor er det smukt i fine farver... flotte detaljer med de små blomster på cirklerne. Ha en god søndag, knuss

    SvarSlet
  18. waw hvor er det smukt og hvor har du mange skønne detaljer. Lækker farver. Glæder mig til at se fortsættelsen efter bryllupet:)

    SvarSlet
  19. Så nydelig LO, friske fine farger, og ei herlig jente. :)
    Elsker sirklene med blomster i, og den flotte teksten og chipboard. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlet