fredag den 29. juni 2012

Liftet fra Pinterest...

Jeg var i Scrapklub i aftes - og da jeg har været syg de sidste dage havde jeg ikke rigtig forberedt noget. Så i går eftermiddag pakkede jeg hurtigt nogle kit efter kort jeg har gemt på et af mine boards på Pinterest.
Det kom der disse 4 kort ud af.
Embossingfolderen jeg har brugt på det første kort, har jeg ofte set Nedergaard bruge - for nylig spurgte jeg i kommentarerne på hendes blog hvor den var fra.
Det havde en af mine søde medscrappere åbenbart set - for kort efter fik jeg en mail fra Jette, at hun havde den folder, men egentlig hellere ville have lidt fra min salgsblog istedet - så vi byttede - jubiiii....!!
Her er bare brugt hvidt karton, lidt blonde, udstansning med Orion stempel, sløjfe, blomster og nogle sommerfugle.

Her har jeg brugt Pion papir, metalhjørner, dusty attic blomster, swirl og nogle sommerfugle jeg tror jeg fik i julekalenderen jeg var med i på Scrapsisters. Nåååhh ja - og så har jeg sørme også syet. :)
  Her er brugt papirer fra 7 Dots Studio, blonde, velourbånd, scrappers floss, rose og en stickers fra gaven jeg fik a chicks.
 Og til sidst et Bryllupskort med papir fra min zoega gevinst, lidt hønsetråd fra dusty attic, roser, Tim Holtz banner og en enkelt lille engle/amorin charms.
Derudover var der skam også tid til kaffepause med lækker hjemmebagt jordbærkage - uhmmm... (tak Hanne)
Tak for hyggelige besøg og kommentarer - og rigtig god kommende weekend.
Knus.

18 kommentarer:

  1. Super smukke kort du har fået lavet med rigtig fede detaljer - og den embossingfolder er da bare skøn.

    SvarSlet
  2. Hold op hvor er de bare super smukke de kort, så mange lækre detaljer, at det næsten gør ondt!!
    Hjerterne er bare så fede med deres aflange form, hvor er de fra?

    Rigtig god weekend
    Knus

    SvarSlet
  3. Nogen smukke og elegante kort, du har lavet. God weekend

    SvarSlet
  4. Godt du er oven på igen og utrolig flotte kort du lige fik lavet i en fart(forberedelserne)Dejligt at du er glad for sommerfugle embossingfolderen, jeg syntes det var et super byt, har bare et problem, syntes de bogstaver er så flotte, at jeg ikke vil bruge dem, ha ha
    Rigtig god fredag:)
    Knus

    SvarSlet
  5. Nogle rigtig flotte kort her, så godt lavet og flot sat sammen. Godt at høre, du er frisk igen. har selv været helt nede siden Sankt HAns, men kan ikke rigtig komme ovenpå igen.

    SvarSlet
  6. Super søde kort og så altid med rigtig mange detaljer... Go weekend..

    SvarSlet
  7. Smukke smukke kort!
    Hvor dejligt at lave et scrap bytte på den måde.

    SvarSlet
  8. Flotte kort Pips, godt du har det bedre. knus morkaren.

    SvarSlet
  9. rigtig fine kort, fedt med sådan et scrapbytte...

    SvarSlet
  10. Super flotte kort, du fik rigtig lavet noget i aftes

    SvarSlet
  11. Hvor er de bare fine de kort du har lavet :)

    SvarSlet
  12. Super flotte kort du fik lavet og jeg er helt sikker på, at du også fik snakket en del - trods sygdom! hihi
    God weekend

    SvarSlet
  13. Rigtig lækre kort og skønne detaljer.. Der kan du se, du er allerede ved at have det bedre, så virussen har fundet ud af hvad du er for en... God weekend til dig.

    SvarSlet
  14. awww smukke kort og skønne detaljer..og det der syning lol lol man fornyer sig nok hva! super flot..og klart jeg er jo mest vild med det hvide kort men begge er rigtigt flotte..

    SvarSlet
  15. super flotte kort igen, den pinterest kan jeg ikke rigtig finde ud af men må prøve for hører om såå mange der finder inspiration der, jeg er kun nået til at få lagt et lo ind og det var mere et tilfælde at det lykkedes kan ihvertfald ikke gøre det igen hi hi
    Du må også have en dejlig weekend

    SvarSlet
  16. Flotte kort og som altid med mange, fine detaljer. Håber du har det bedre nu - og at du får en dejlig weekend.

    Knus :)

    SvarSlet
  17. Dejligt at du igen har det bedre. Super lækre kort og hvor var du heldig med den sommerfugle folder :-)Ønsker dig en rigtig god weekend, knus

    SvarSlet
  18. Sikke fine kort igen. Dejligt at du kunne være med til igen at scrappe...og snakke (er jeg sikker på)
    Tænk at få fingrene i den sommerfuglefolder. Heldigt. HVIS du bliver tilbudt flere....så er jeg aftager.

    God weekend til dig - og på gensyn søndag.....spændende.

    SvarSlet