mandag den 11. juni 2012

Kort til en nyfødt.

Jeg deltog i konkurrencen der lige har kørt hos Inzpira magasinet. Og selvom man ikke kom i finalen måtte man ikke vise sine bidrag på bloggen før konkurrencen var helt slut... Hvorfor aner jeg ikke..? thihi...
Men her er så et af de kort jeg lavede til konkurrencen.
Papiret er Riddersholm - motivet er fra "little darlings" serien fra Graphic 45.
 Jeg har brugt både blonde, organzabånd og zig zag bånd. En enkelt charms og en blomst.
 Metalhjørnet fik lidt gesso.
 Og så et tekststempel jeg fik lavet engang for et par år siden i Malaysia.
I dag tror jeg der skal laves lidt i scraprummet igen - det blev ikke til så meget i weekenden som jeg havde regnet med. 
God ny uge til Jer.
Knus.

16 kommentarer:

  1. Rigtig sødt kort med masser af lækre detaljer.
    Forsat god dag til dig.
    Knus

    SvarSlet
  2. uhhh jeg er dybt fuld af beundring dine sager er så super flotte, og dette kort er da bare så cute

    SvarSlet
  3. Det er så flot, og sødt motiv

    SvarSlet
  4. Super sødt kort - og jeg er altså imponeret over, hvor mange detaljer du kan få med på dine kort :)

    SvarSlet
  5. Rigtig sødt kort du har fået lavet med skønne detaljer.

    SvarSlet
  6. Det er simpelthen bare et sødt babykort - den lille sut er lige prikken over i'et.

    SvarSlet
  7. Nej, for et dejligt kort, ja, jeg forstår ikke du ikke vandt (men jeg er jo heller ikke så klog)kan du ikke bare sende det ind til en anden konkurence, er der ikke en der vil se blåt for tiden?
    knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare smukt :)

    Det nogle meget underlige regler i den konkurrence..

    SvarSlet
  9. GORGEOUS card!!! Love the soft colours!

    hugs, Elly

    SvarSlet
  10. TILLYKKE MED DIN NYE STARTSIDE
    FLOT LAVET
    Dit babykort er super fin, mange flotte detaljer, alt passer perfekt sammen.
    Há en god mandag aften
    Knus

    SvarSlet
  11. Åh, hvor er det da yndigt!!

    Rigtig god aften.

    Knus :)

    SvarSlet
  12. Jeg er altså helt vild med dit nye look her på sin side waw.
    Og det er jeg også med dit kort,
    så smukke detaljer, som altid...
    Du burde altså ha vundet:)
    knus

    SvarSlet
  13. Rigtig smukt kort.
    Flot header du har lavet.

    SvarSlet
  14. Hvor er det fint i sarte farver... nydeligt pyntet og en rigtig flot tekst.
    Ha en god tirsdag, knuss

    SvarSlet