fredag den 22. juni 2012

Kort, kort og flere kort ..

I aftes var jeg til Scrap - i en dejlig ny klub uden en manipulerende og barnlig formand m.m. 
(det var dagens sure opstød *G*) 
Vi havde en super hyggelig aften og jeg glæder mig MAX til næste gang.
---
Nu var det jo ikke ren snak der blev skam også lavet en del.
Jeg lavede disse 5 kort.
Her er brugt: Websters pages 6 x 6 papir, Prima blomst, Melissa Francess stempel, kageserviet og spellbinders udstansning.
 Bo bunny 6 x 6 papir, Tim Holtz stempler, blonde og blomster.
 Papir fra min zoega gevinst, Orion stempel, frø jeg nassede fra en af de andre :) (tak for den)
 Mere Webster papir, Prima swirl, Tim Holtz banner....
 Målebånd, sommerfugl lavet med Marianne dies, Orion stempel...
De to sidste kort blev jeg ikke helt færdige med i aftes så dem har jeg lige lavet færdig nu.
---
Søndag er Vi nogle tøser der suser en tur ned og besøger Anjas Hobby .. uuuhh hvor jeg glæder mig.
Rigtig god Weekend til Jer alle... NU vil jeg på blogrundfart!

Knus.

24 kommentarer:

  1. Sikke en stak flotte kort du har lavet.
    Er ikke forbavset over du nåede så mange, da du jo ikke er en af dem, der snakker løs, hahaha!!

    God fornøjelse på søndag og rigtig god weekend.
    Knus

    SvarSlet
  2. En masse lækre kort du nåede at lave igår aftes. Godt at du både kan snakke og være produktiv på en gang, for ellers var det jo ikke sikkert at vi kunne nyde syntes af 5 kort... griner. Stemplet fra melissa francess, hvor har du købt det? Rigtig god weekend til dig, og god tur til ned til Anja.

    SvarSlet
  3. Tænk at du kan nå så meget på en scrapaften - men nu er du jo en quinde, så du kan selvfølgelig multitaske *G*
    ..og så er det nogen smukke og flotte kort, jeg er specielt vild med det øverste og så det med den søde frø ;)
    Ha' en skøn weekend :)

    SvarSlet
  4. Smukke kort, du fik lavet!
    God weekend.

    SvarSlet
  5. Super fine kort. Ny scrapklub - hvad er nu det??? ;o)God tur til ned til Anja. Er helt misundelig ;o) Glæder mig til at se hvad du får købt. Rigtig god weekend. Kh 10na

    SvarSlet
  6. Flotte flotte kort - som sædvanlig fra din hånd ;)

    SvarSlet
  7. Sikke en masseproduktion du har haft gang i der =D Ja, man bliver lidt målløs, når man kender bare lidt til dig =D
    De er superflotte de kort du har lavet. God fornøjelse på søndag, og med din nye scrapklub
    God weekend

    SvarSlet
  8. Sikke du ka' både snakke og lave kort på en gang, fantastisk ;0) og flotte er de jo, altså kortene.
    Kan du nu hygge dig hos Anja på søndag.

    SvarSlet
  9. Tillykke med scrapklub og "på søndag" sikken nogle flotte kort du fik lavet, selv om der også skulle sludres, den frø er jeg også varm på. knus morkaren.

    SvarSlet
  10. ihhh bare flotte dine kort kan super godt lide målebåndskortet
    flotte dies på dine kort, sommerfuglen er fantastisk sød
    rigtig god week end,
    og GO SØNDAG i scrap tegn

    SvarSlet
  11. sotte kort med mange fine detaljer og skønne farver
    Du må have en god weekend

    SvarSlet
  12. Sikke mange flotte kort du har fået lavet, bare på en aften - den lille frø er bare skøn

    SvarSlet
  13. Hei hei.
    Så mange fine kort i fine farger og så mange fine detaljer:)

    Nei da ikke vært på ferie. Sliter mye med sykdom, så da blir jeg borte i korte eller lange perioder. ME (Utmattelsesyndrom)

    Ønsker deg en fin helg.
    Klem Connie

    SvarSlet
  14. Super søde kort, de blev gode alle sammen, fine detaljer, jeg snupper lidt.
    Ses på søndag

    SvarSlet
  15. Sikken enmasse fine kort med søde detaljer

    SvarSlet
  16. Lækre kort du har lavet...de er lige efter min smag ;-)

    SvarSlet
  17. Hold da op for en masse lækre kort. Og så mange...hvordan i alverden har du nået det ? Nååå, du scrappede i stedet for at snakke...haha.
    Hvor er der maget fantasi lagt for dagen her. SUPER.
    Den lille frø du nassede dig til, er vel nok sjov.

    Rigtig god tur til Anja. Heldige rad....

    SvarSlet
  18. These are all such wonderful creations Dorthe! Very elegant! Thanks for your sweet comment on my blog, have a great weekend, Ira x
    irascreacorner.blogspot.com

    SvarSlet
  19. Sikke en flok skønne kort du fik lavet i den nye scrapklub??
    Rigtig god weekend, vi ses på Bloksbjerg i aften! ;)

    SvarSlet
  20. Wow så utrolig mange flotte kort!! - Så produktiv du er - og kjempenydelig frosk!!
    Ønsker deg en riktig god weekend!!!

    klem fra
    Eva Gro

    SvarSlet
  21. De er alle sammen rigtig flotte, men det sort/pinke er nu min favorit :-)
    God week-end hilsen.

    SvarSlet
  22. Dine kort er super flotte....hvordan du nåede det??...jo, du er super god til at være kreativ og snakke på en gang, vi havde jo en del at drøfte.
    Glæder mig til turen i morgen, sammen med i andre skønne kvinder.
    Ny scrapklub i Billund...vi skal nok få mange hyggelige aftener...

    SvarSlet
  23. WAUW sikken en stak virkelig cool kort, du fik lavet her. De er bare ret fede og jeg må indrømme, jeg er også ret vild med den frø he he he

    SvarSlet
  24. Dejligt med sådan en ny scrapklub, er helt misundelig. Tænk hvis jeg kunne lave så mange kort på en aften og snakke samtidig, paradis siger jeg bare, ha ha

    SvarSlet