søndag den 17. juni 2012

Jeg så et kort...

ja det sker jo af og til - hæhæhæ... men altså...
Nogle ting bliver man bare inspireret af - og så begynder ideerne at forme sig i hovedet.
Så jeg blev nødt til at suse til scrapbordet og lave dette kort.
Papiret er noget af det jeg fik i min gevinst fra Zoegabloggens udfordring for nylig.
- og så har jeg også brugt et stykke pergament.
 Blomsterne kommer fra en kunstig hortensia min far havde stående - den gad han ikke have mere så den hapsede jeg da gerne :)
 Sommerfugl fra KarenMarie klip og blonden har jeg vist købt i en genbrugsbutik.
 Den dies jeg har brugt til hjørnet er fra Marianne design - jeg har haft den et stykke tid - jeg har bare ikke fået brugt den ret meget endnu - men det kommer nu nok :) 
Feen er fra Dusty Attic.
Mens jeg var i gang med dette kort fik jeg en ide til endnu et. Jeg har masser af ting der altid ligger og flyder på mit bord og nogle gange giver det ideer. Det endte med dette kort.
Endnu et stykke papir fra zoega gevinsten - og så bagstykket til en Prima blomsterpakke.
De hvide blade er fra Prima, blomsterne fra WildOrchid og Unik scrap. Uret har jeg købt via Ebay. Metalviften tror jeg jeg engang har købt hos Korthobby.no. 
 Den lækre billet er fra Vivi - det er hendes eget lækre design, de er så fine og farverne var perfekte hertil. 
Krone og gren er fra Dusty Attic.
Det var dagens kort herfra :) ... måske skal jeg scrappe lidt mere senere når nu ånden er der.
Forsat god Søndag.
Knus.

20 kommentarer:

  1. Altså Dorthe 2 super fine og smukke kort du der har lavet, din inspiration fejler da ikke noget.
    Hi hi

    SvarSlet
  2. Igen to super smukke kort med alle dine fine detaljer... ser såå flot ud med pergamentpapiret. Ha en god søndag aften, knuss

    SvarSlet
  3. Flotte kort, især det lyserøde, gik rent ind... ;O)

    SvarSlet
  4. Super smukke kort du har fået lavet.

    SvarSlet
  5. Rigtig flotte kort, især er jeg vild med det sidste.
    Forsat god søndag
    Knus

    SvarSlet
  6. som altid skønne kort med flotte detaljer

    SvarSlet
  7. århh super skønne kort, helt fantastiske of fine med mange skønne detaljer, ombuk m.m. super

    SvarSlet
  8. Super smukke kort du har lavet.

    SvarSlet
  9. Hold da helt op to meget flotte kort.. er vild med alle dine detaljer... skønt.. og tak for hjælpen... det hjalp med det samme selvom jeg var lige ved at få en prop... alle mine foretrukne og favoritter forsvandt og hvor skulle man lige lede... går nok lidt inden jeg bliver helt fortrolig med den nye side.. hi hi

    SvarSlet
  10. Det er super flotte kort. Lækkert når kreativiteten flyder både på den ene og den anden måde ; )

    SvarSlet
  11. super flotte kort du har lavet og lækker sommerfugl

    SvarSlet
  12. Fantastiske Dorthe, hvilke nydelige kort du lager :-) og hvilken energi du har, jeg er helt imponert !
    Likte så godt det øverste kortet, mange lekre detaljer, og det andre likeså.
    Nå håper jeg bloggtørken min har gitt seg, for nå må jeg rundt og besøke dere alle igjen, og du, takk for veldig hyggelig kommentar hos meg, det skal du vite jeg setter pris på :-))
    Ha en flott uke.
    Klem
    Turid

    SvarSlet
  13. Superlækre kort, du har lavet!

    SvarSlet
  14. Hold da op nogle flotte kort du har lavet i dag - det hjørne passer lige til en die jeg har købt, så nu må jeg vist snart på handlen igen ;0)
    Det er altid rart at arve nogle kasserede blomster - og de gør sig jo godt på scrap...

    SvarSlet
  15. Åhh de virkelig virkelig yndige..
    Meget smukt pyntet og detaljeret..
    Smukt lavet...

    SvarSlet
  16. Dejlige kort, og skønt når kreativiteten "slår" en : )
    Dejligt at du nåede at rede den blomst fra din far , genbrug er super godt : )
    Rigtig god mandag.

    SvarSlet
  17. Du er altså bare så vildt kreativ. Flotte kort du lige fik lavet.....Og så med alt det forskellige spændende pynt på. Lækkert.

    Rigtig god mandag - og ny frisk uge.

    SvarSlet
  18. waw igen, så smukt, skønne sommer farver:)

    SvarSlet