lørdag den 2. juni 2012

Et "oprydningskort"

I går startede jeg på et kort af de underligheder der altid samler sig i små stakke på mit bord.
Mens jeg var i gang fik jeg uventet besøg af min gamle Hr. Far der lige var blevet udskrevet fra Esbjerg Sygehus - og så måtte scrap være scrap.
Men i aftes blev det færdigt - og sådan her blev det...
Papiret er fra 7 Dots Studio. Nodepapiret er fra Inkido. Knapborten er lavet med EK punch i bagpapiret til en Dusty Attic pakke. Ginen fik en tur i en embossingfolder fra Tim Holtz og lidt sværte.

Saksen mangler det ene "øje" men det skjuler man bare bag nogle lysmanchetblomster - og så skal den jo ikke smides ud :)  Blonden er den sidste lille bid af et stykke - som jeg så ikke nænnede at smide ud *GGG* 

Jeg burde måske en dag tage et billede af mine evindelige rodestakke ... ehmm...?
---
Og ved I hvad wa wa wa wa wa wa wa? 
Jeg fik en mail i morges :) :) 
Se lige HER
Er da nok liiige svineheldig PT ... yeeaahhh!
God weekend til Jer.
Knus

19 kommentarer:

  1. Hold fest et lækkert kort og de detaljer, de er da bare for smækre!!
    Den gine har de sidste par dage udviklet sig til et rent MUST have hellere igår end i dag, det trods den har boet på min ønskeseddel et pænt stykke tid!
    Du er sq da inde i en stime af held, men det er yderst velfortjent!! Stort tillykke. Har du overvejet at købe lotto kupon idag?
    Rigtig god weekend.
    Knus

    SvarSlet
  2. Flot oprydningskort og tillykke med gevinsten......men du laver jo altid fine ting, så det kan ikke undre nogen at du vinder.....

    SvarSlet
  3. Ih, et lækkert oprydningskort!! og TILLYKKE igen!! Du laver jo skønherligheder - så ikke noget at sige til, at du vinder fine gevinster for det :)

    Mit dimserod på bordet havner som regel i en pose og den er efterhånden helt pæn i størrelse :D
    Skønt med alt det dér, som bare altid dukker op efter et par kreative timer ved bordet :D

    Ha' en god weekend.

    Knus :)

    SvarSlet
  4. Hold da op Dorte hvor er det bare så fortjent at du har vundet konkurrencen for kortet er da bare så super flot! Restekortet er også vildt flot! Rigtig god weekend til dig også!

    SvarSlet
  5. Ja, men er du nu også begynt at ryde op, det blev da et skønt kort, og din gevinst har ikke noget med held at gøre, nej, nej det er ren dygtighed. god weekend morkaren.

    SvarSlet
  6. Et super sødt restekort, og med alt det held som følger dig i disse dage skal du måske også lige overveje en Lottokupon he he..
    Ha' en dejlig weekend,
    knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  7. Wauw sikke et flot oprydningskort.
    Og stort tillykke.
    Knuzz.

    SvarSlet
  8. Flot restekort, elsker at selv ødelagter rester kan bruges, med lidt krea-tænkning =D
    Kan du så få købt dig en lotto-kupon =D Den chance må du da ikke forspilde
    God weekend

    SvarSlet
  9. Rigtig lækkert kort!
    Og tillykke igen! Det er fuld fortjent!
    God weekend.

    SvarSlet
  10. Rigtig skønt kort du igen har fået lavet. Hvor er du usandsynlig heldig (dygtig). Fortsat god week-end.

    SvarSlet
  11. kender det godt til det med rodestakke og underligheder på bordet..men så er det jo super at du er så krea at du kan få gang i noget produktion af hele gøje møjet...;O)))))))

    SvarSlet
  12. Tænk at der kan komme noget så sødt ud af en gang oprydning ;)...og ja jeg synes da i den grad at du skal tage et billede af rodestakkene - dem kan vi såmænd nok allesammen forholde os til *G*
    Ha' en dejlig lørdag aften :)

    SvarSlet
  13. Ja ja de siger nu at heldet følger en vis slags folk, og det må man jo sige at du har bevidst... griner I øvrigt et rigtigt lækker kort du har lavet

    SvarSlet
  14. Jeg vil bare lige høre om du også har vundet i LOTTO her til aften
    - lucky you. Knus fra hende der også vinder engang i mellem. Fortsat god weekend. Kh 10na

    SvarSlet
  15. Rigtig flot restekort :-)
    Og tillykke med præmien :-)

    SvarSlet
  16. Superlækkert kort, du er da hvis født under en heldig stjerne - tror jeg.
    Tillykke endnu engang

    SvarSlet
  17. Så flot et kort du har lavet, og så af rester, du er utrolig:)
    Stort tillykke med gevinsten, igen igen....super flot kort du også har lavet der:)
    Du føre dig frem, ha ha
    knus

    SvarSlet