onsdag den 13. juni 2012

En rigtig dreng...

Jeg har et par layout liggende jeg ikke har vist her på bloggen endnu. Det ene er dette med Patrick da han var omkring 5 år...
Det var dengang alt der kriblede og krablede var spændende.
Papiret jeg har brugt er fra Tim Holtz paperstack "Vintage shabby" - det er den eneste paperstack jeg næsten har brugt op af alle jeg har købt - endnu da ;)
 Spindelvæv og edderkop er fra Dusty Attic, spindelvævet blev malet med gesso og mens det stadig var vådt dryssede jeg med diamond dust, edderkoppen fik sort dabber og derefter et tykt lag glossy accent. Fluen er fra KarenMarie klip.
 Blomsterne er fra Prima - bladene er lavet med en dies fra Joy.
 Og igen har jeg brugt en af mine Martha Stewart punch i en kant af papiret. Her har jeg trukket noget velour agtigt bånd igennem. Alle swirls er lavet med spellbinders dies.
 Sommerfuglene er klippet ud af et Pion klippeark - har fået stickles og et par perler.
 Bogstaver lavet med mit Tim Holtz alfabet som jeg ikke kan huske navnet på - og her lidt flere kravl fra KarenMarie klip.

Jeg synes ikke rigtig jeg kan tage mig sammen til at få lavet noget Scrap i disse dage - men det kommer nu nok igen. 
Til gengæld nyder jeg at skulle afsted på job - at det så er super afvekslende og med nogle friske og humoristiske kolleger gør jo ikke noget. :)
Jeg fik min gevinst fra Zoega blog udfordringen i går - men jeg glemte at tage billede af den. 
Hav en skøn onsdag aften.
Knus.

20 kommentarer:

  1. Totalt overlækkert LO med så mange herlige detaljer
    Forsat god aften
    Knus

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare lækkert som sædvanligt :)

    SvarSlet
  3. Woooww det vildt fedt, flot og sejt...
    Er vild med detaljerne med de forskellige dyr rundtomkring og det store spindelvæv :)

    Virkelig godt lavet..

    SvarSlet
  4. Dette var jammen lekkert og fult av herlige detaljer. Skjønne farger du har brukt.

    SvarSlet
  5. super flot lo med mange søde detaljer, flot edderkop og spindelvæv

    SvarSlet
  6. Skønt LO, med masser af "krible krable" skægt drenge har en alder hvor det et så spendene, min den yngste puttede alt den slags i lommen, for så havde han noget at studere under dynen(med en lommelygte) når han var kommet i seng knus.

    SvarSlet
  7. Rigtig fint layout og detaljerne er flotte - og ja den fase er de fleste drenge nok igennem *G*..det kan gi' nogen overraskelser når man tømte lommerne før vask *G*

    SvarSlet
  8. Super flot Lo, du kan bare det der!

    SvarSlet
  9. Flot LO, men du har jo også haft en flot model.

    SvarSlet
  10. Så flot og sjovt med alle de kryb. Og Patrick har da bare været en "rigtig dreng"
    Skøn måde at få det sat op på med spindelvæv og smådyr....

    God fornøjelse med dit arbejde. Dejligt at du sådan nyder det.

    SvarSlet
  11. Super flott LO Dorthe!!!
    Lekker og cool pynt og kjempesøtt foto!!
    Ha en fin uke :)

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  12. Totalt lækkert layout. Jeg er da vil med alle de kryb, (bare de er på skærmen) Dejlige detaljer du har lavet

    SvarSlet
  13. Hvor er det bare fantastisk flot, super skønne detaljer.

    SvarSlet
  14. Super flot LO, perfekt lavet som altid
    Há en god aften

    SvarSlet
  15. Det er så super lækkert et Lo... vildt flotte farver og så smukke detaljer. Ha en fin aften, knuss

    SvarSlet
  16. ihh hvor er det et skønt LO og mange fine detaljer og små finurligheder...

    SvarSlet
  17. Super lækkert layout, skønne detaljer - hvor er han kær !! Rigtig flot header du har fået... God weekend lige om lidt :)

    SvarSlet