søndag den 10. juni 2012

En gevinst - og endnu en gave... :)

Jeg føler mig meget heldig lige PT - og i går kom den første af mine gevinster med posten.
Det var gevinsten fra OSH bloggen.
Jeg fik hele 4 kit til Vintage kreationer - og det kan jeg jo helt sikkert nok bruge :)
Jeg er ret vild med de fjer der er med!

Og så i går eftermiddag ringede det på min dør. Da jeg åbnede blev der skubbet en kasse ind af døren - og så nåede jeg ellers kun at se skosålerne af Bodil der susede afsted ud mod P-pladsen igen.
I kassen var denne fine kuffert til opbevaring af cdér.
Bodil vidste nemlig godt at mit lignende system til dies efterhånden er godt fyldt op - og at jeg ikke havde flere tomme lommer. Det har jeg nu - jaaahhh...
For jeg flyttede nemlig omgående alle mine tekststempler over i det nye vidunder - så nu er min gamle stempel opbevaring tømt og klar til flere dies.
TUSIND TAK Bodil!.!.! (skøre kvindemenneske - thihi)


Jeg blogger også på Inkido bloggen i dag - og lidt senere er jeg klar med endnu et indlæg derinde. 
Rigtig god søndag til Jer.
Knus.

20 kommentarer:

  1. Du er bare så super, super heldig. Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  2. Tillykke din heldige asen.
    Godt du kunne bruge kassen
    God søndag

    SvarSlet
  3. Tillykke Pips, jeg kan ikke lade være med at tænke vi er da vist et par stykker der er "skidt ud af et lykkehjul" for jeg har lige vundet en candy, er det ikke bare skønt når heldet tilsmiler en?
    knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Jamen det er da utroligt som du er heldig - både på den ene og den anden måde ;)
    Tillykke med dine nye ting :)

    SvarSlet
  5. Du er da bare så heldig....TILLYKKE med de fine sager.
    Hvem er det nu man siger, at heldet følger.....hæhæ.

    God søndag.

    SvarSlet
  6. Heldige dig. Sikke fine gevinster og gave.

    SvarSlet
  7. Og et tillykke mere med dit nye hoved, altså på bloggen. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Tillykke med den lækre gevinst og gaven.
    Forsat god søndag
    Knus

    SvarSlet
  9. ejjj hvor lækkert med overraskelser :)
    Dejligt med så gode og skøre scrap venner :)

    SvarSlet
  10. Sikke en flot header du har fået : )
    Der er nogen der er heldige : ) fed kasse der kan være en del i : )
    Rigtig god søndag

    SvarSlet
  11. Ja, du er da godt nok i det heldige hjørne for tiden :)

    Scrapgaver og overraskelser er da bare det bedste :)

    Knus :)

    SvarSlet
  12. Så heldig en stjerne du er født under.. eller også er det bare så velfortjent alle dine gaver. Ha en god aften, kmuss

    SvarSlet
  13. Stort tillykke. Skønt med sådanne overaskelser!

    SvarSlet
  14. Hvor er du heldig ..- det er dejligt med den slags mennesker der gør en glad... :)

    Dejlig søndag til dig :)

    Knus fra Hanneby

    SvarSlet
  15. super opbevaring og sødt af Bodil at tønke på dig, flot header du har lavet på inkido's blog

    SvarSlet
  16. Stort Tillykke med alle de nye ting, og tak fordi vi må kikke med.
    Glæder mig til at se hvad du har lave i morgen, for længere kan du helt sikker ikke vente, ha ha
    Rigtig god aften
    knus

    SvarSlet
  17. Tillykke med alle dine nye ting og forsat god aften

    SvarSlet
  18. Tillykke med dine gevinster.
    Hvor er det sødt af Bodil lige at "smide" en kuffert af hjemme hos dig =D
    Jeg bruger også den kuffert til mine clear stamps. Har en med julestempler, og en med alle de andre stempler. Der er så dejlig meget plads i de kufferter

    SvarSlet
  19. Heldige kartoffel - både gevinster og gaver, du har da vist haft en dejlig dag :0)
    Fin header du har fået.

    SvarSlet
  20. Tillykke med alle dine nye ting det må jeg jo osse ønske dig og så lige et WAUE super flot header

    SvarSlet