lørdag den 9. juni 2012

En fantastisk fødselsdagsgruppe!

Gruppe 4 - udfordring 1.
Jeg er med i den allerbedste Fødselsdagsgruppe ind på ScrapSisters :)
Vi har en privat gruppe derinde - og der foregår næsten altid noget.
Der er meget kærligt drilleri og ufatteligt meget dejlig humor - Vi falder bare så fint i hak med hinanden.
Lige nu kører der en lille intern udfordring i gruppen - og selvfølgelig har jeg lavet et kort.
Vivi har lavet en skøn skitse vi skal lave noget efter, og jeg endte op med dette kort.
Papiret er bagstykket fra en Prima pakke - og rester af Pion papirer.
Motivet har jeg fundet på Pinterest.
---
Tusind Tak for Jeres altid søde kommentarer - det er dem der gør det værd at blogge!
God weekend!
Min skal foregå i Scraprummet mest tror jeg :) - jubiii.
Kram.

17 kommentarer:

  1. Det er bare så flot, skal også have lavet et, men først skal vi lige have ordnet vores om rokering, så der er plads til at komme rundt og komme til scrapsagerne.

    Helt enig, vi har bare verdens bedste fødselsdagsgruppe med den fedste humør og lyserødt bastskørt, fnis!

    Rigtig god weekend
    Knus

    SvarSlet
  2. uh det ser godt ud!! jeg skal lave mit bidrag idag. Og ja.. sikke en skøn fødselsdagsklub vi har! Super festlig og hyggelig :o)

    SvarSlet
  3. Lækkert kort!! Ser ud til at være en spændende skitse.

    Hvor er i heldige, at jeres fødseldagsgruppe er faldet så heldigt ud :)

    Jeg vil også scrappe og hygge i weekenden.

    Ha' en dejlig weekend.

    Knus :)

    SvarSlet
  4. Fantastisk flot kort som altid - og hvor er det dejligt med en gruppe, der harmonerer så godt.
    God scrap-weekend.

    SvarSlet
  5. Flot kort! - og skønt at jeres føs'dagsgruppe fungerer så godt - det gør det jo endnu mere hygsomt :)
    Ha' en dejlig weekend :)

    SvarSlet
  6. Dejligt med en gruppe der er på bølgelængde, men jeg vil tro Vivi er god at ha med i en gruppe, for hun er kreativ, om nogen er.
    og hvor har du ret, hvis der ikke kom nogle kommentarer ville bloggerriet være trist og måske helt dø hen. knus morkaren.

    SvarSlet
  7. Rigtig flot kort og altid dejligt når man bare falder i hak med nogen... den står på total oprydning i mit scrap værelse denne weekend...

    SvarSlet
  8. Super lækkert kort, og i en af mine yndlingsfarver.. Love it..!! :-D
    God weekend..

    SvarSlet
  9. Det er et meget smukt sommerligt kort.
    God weekend.

    SvarSlet
  10. Super skønt kort du har fået lavet efter Vivis skitse. Må se om jeg også kan nå at få lavet et her i week-enden. Har været super hængt op på det seneste med bestillinger (og fødselsdagskort til de næste par måneder), så jeg har slet ikke nået at få blogget, men nu skal det vist være. Er enig i, at vi har verdens sejeste og sjoveste fødselsdagsgruppe. Fortsat god week-end.

    SvarSlet
  11. Wauw sikke et smukt kort.
    God weekend.
    Knuzz.

    SvarSlet
  12. Superflot kort i fine sarte farver
    - og jeg er ganske enig; vi har en fantastisk gruppe....

    SvarSlet
  13. Lækkert kort - det kan jeg vist ikke hamle op med!

    SvarSlet
  14. waaaaaaaaaaaaaaw Dorthe, hvor er det smukt, så fantastisk lavet:)
    Lækket papir og skønne farver.

    Du har så ret, vi har en helt fantastisk fødselsdagsgruppe:)
    Den er guld vær <3

    Jeg må se om jeg kan finde tid i morgen, men der er heldigvis lidt til, det er jo ikke os alle der er lige hurtig, ha ha.

    Ang. vejret den 5 juli, det ser vi nærmere på, men håber du får ret:D
    knus

    SvarSlet
  15. Skønt kort. Jeg kan bare sige som i andre: Det er den dejligste f.gruppe vi har =D

    SvarSlet
  16. Lyder super hyggeligt at jeres fødselsdag gruppe, køre så godt : ) rigtig lækkert kort du har lavet, og hvor har du været flittig ; )
    Rigtig god søndag.

    SvarSlet
  17. Nøjj hvor er den fin
    Alt passer godt sammen, super - super flot arbejde

    SvarSlet