søndag den 3. juni 2012

En bestilling og lidt mere fra stakkene.

I går ved 13 tiden da jeg var på travetur med Tessa fik jeg en bestilling på et kort der ville blive hentet kl. 16.00.
Det var til en 50 års  fødselsdag til en dame der hedder Maibritt. Og så havde jeg ellers frit slag :) - så jeg lavede et kort med Tilda papirer, metalpynt, blade fra min nye Marianne dies, Orion stempler, blomster - og nogle frygtelige pastelgrønne skumtal som jeg fik farvet med lidt alcohol ink - :) 
Og sådan kom det til at se ud.
 Da jeg var færdig med det første kort havde jeg igen fået rodet så meget rundt i rodestakkene at jeg havde samlet noget fra til endnu et kort - og det kom til at se sådan ud.Sommerfuglen er lavet med Cheery Lynn dies, borten er fra et Pion klippeark, orion stempel, små blomster - og den hvide ramme er lavet med en anden af mine nye Marianne dies.

I dag skal jeg ud og hygge med 60 - 70 pensionister. Vi er nogle stykker der hjælpes med at arrangere hyggedage for dem nogle gange om året, med god mad, musik og dans. Det er så sjovt og festligt hver gang - og sikke en respons man får. Skønt!
Rigtig god søndag til Jer - og tak for alle lykønskninger med mine gevinster :) jeg føler mig skam også heldig. Og NEJ jeg købte ikke Lottokupon - så er det vist mere sikkert at købe lidt scrap - haha.
Knus herfra.

23 kommentarer:

  1. Super søde kort med masser dejlige detaljer.
    De "dimser" du har brugt til at skrive navn med på det første kort, hvor er de fra, de er da fede.

    Rigtig god fornøjelse med pensionistfesten i dag (lyder som en rigtig god ide og jeg er sikker på de stornyder det).

    Du må have en rigtig dejlig dag.
    Knus

    SvarSlet
  2. Igen 2 super søde kort med mange detaljer på... Go' søndag

    SvarSlet
  3. super fine kort som altid, og så rigtig god tur med pensionisterne sikken dog en fin insats..kan jeg komme med ...griner...

    SvarSlet
  4. Rigtig søde kort du har fået lavet. God tur i dag og fortsat god week-end.

    SvarSlet
  5. Rigtig søde kort.. hvad gør det at du roder lidt når du er kreativ, der kom jo et ekstra kort ud af det. God fornøjelse med pensionisterne...

    SvarSlet
  6. Rigtig søde kort.. hvad gør det at du roder lidt når du er kreativ, der kom jo et ekstra kort ud af det. God fornøjelse med pensionisterne...

    SvarSlet
  7. Flotte kort, du har lavet.
    God fornøjelse med pensionisterne!

    SvarSlet
  8. Igen nogle smukke kort.
    God søndag.

    SvarSlet
  9. Smukke kort! God søndag.
    Katharina

    SvarSlet
  10. Ih, hvor lækre kort!! Jeg beundrer din kreative hurtighed. Jeg kan slet ikke lige smække et personlig kort sammen med så kort varsel.

    Fortsat god weekend.

    Knus :)

    SvarSlet
  11. Meget smukt kort, man kan ikke se det er gået hurtig, god fornøjelse med pensionisterne (må man komme med)måske du skulle fortælle dem lidt om scrap. knus morkaren.

    SvarSlet
  12. Har lige set, at det også er lykkedes dig at vinde trækningen hos OSH - tror du skal overveje at købe et skrabelod også - tihi

    SvarSlet
  13. Flotte kort. Jeg er da vild med alfabetet, på det første kort
    God hyggedag med pensionisterne, dejligt initiativ
    God søndag

    SvarSlet
  14. Tillykke med gevinsten fra OSH....tror også du skal til at spille....hvordan er det...hedder din hund Bølle???

    SvarSlet
  15. Søde kort du har fået lavet.

    SvarSlet
  16. WAUW - To flotte kort fra din hånd igen, - blomster og sommerfugle det er lige mig.

    SvarSlet
  17. så flotte kort er vild med det første

    SvarSlet
  18. igen super flotte og elegante kort fra din hånd

    SvarSlet
  19. Hos dig er der ikke langt fra tanker til handling... de blev så fine dine kort. Og hvor er det et godt tiltag du laver med pensionisterne. Ha en god dag, klemm

    SvarSlet
  20. waw nogle kort du lige fik laver der i en fart, ha ha.
    Syntes rigtig god om det første, flot lavet, super skønne diescut de blade, waw
    knus

    SvarSlet