mandag den 14. maj 2012

Og et LO med Bedstefar. (16/2012)

Her er så det sidste af de LO jeg næsten fik lavet i Esbjerg forleden, jeg samlede det herhjemme lørdag aften :).
Billedet er ikke af den bedste kvalitet - det er et der blev taget af min Bedstefar lige omkring hans 80 års fødselsdag. Dengang var det stort at blive SÅ gammel *G* - og billedet var skam i avisen. Jeg kan huske overskriften i avisen var "Kan ikke holde ild i cigaren". (det kommer der nok også et LO med engang)
Papiret jeg har brugt er fra creative imaginations.

Her synes jeg så mine store lækre sorte Primablomster passede perfekt - nu har jeg også haft dem liggende lææænge. Jeg satte en Prima "say it in pearls" center i hver. Swirls fra Cheery Lynn die.

Sommerfuglen er købt på Etsy fra Kays Kreative Korner.
Bogstaverne har jeg printet ud fra Pinterest og sat på små firkanter kort, og så lavet sort "ramme".
Korken flosser lidt hist og her - men det synes jeg bare giver det hele patina.
Uret er fra Dusty Attic - det er farvet med gulddabber.
 Og det samme gælder for toppen over billedet her. (hva hedder såån en fætter?)

Rigtig god ny uge til jer alle. 
Jeg skal vist lidt i gang med moppe og kost - eeevvv... kedeligt!
Kramz fra mig.

19 kommentarer:

  1. Vildt lækkert LO og altid skægt med gamle billeder af ens familie... og sikke mange lækre detaljer... Kram

    SvarSlet
  2. Ejj det vildt fedt og lækkert..
    Du har holdt stilen til billedet rigtig godt .. Det ser super godt ud..

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot !!! Fed stil og skønne bogstaver, dem må jeg på jagt efter. (min far er netop fyldt 80...)

    SvarSlet
  4. Super flot layout. Lækkert pyntet.

    SvarSlet
  5. Det er et superflot layout.
    Jeg kalder alt, jeg ikke har navn på og som er skåret ud et die cut; ) : )

    SvarSlet
  6. Rigtig lækkert Lo du har lavet Pips : ) rigtig god uge

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare fantastisk og med så mange detaljer

    SvarSlet
  8. Hvor er det flot, der er nu noget ved de gamle billeder, og så er det ligegyldigt om de er lidt sløret, de skal scrappes, er du ved at lave et slægts album? knus morkaren.

    SvarSlet
  9. Super fint layout! :) - og ja selvfølgelig skal de gamle billeder scrappes, det er da næsten de vigtigste ;)
    Jeg er igang med papiret - sku' jo nødig ha' du komme ralt for mange flere LO'er foran *G*
    Osse en god uge til dig.

    SvarSlet
  10. Hvor er det da bare et skønt LO både det at det er gamle billeder men også opsætningen med en masse skønne detaljer. Tim H uret er jeg vild med :-)

    SvarSlet
  11. Rigtig lækkert LO med mange fede detaljer.

    SvarSlet
  12. Det er så lækkert... skønne detaljer, smukke blomster og et dejligt billede. Det var mange at få lavet på en dag, synes jeg. God mandag aften, knuss

    SvarSlet
  13. Wooow så gjennomført og så lekkert:)
    Nydelig LO.
    Ønsker deg en fin uke.
    Klem Connie

    SvarSlet
  14. Smukt LO! Med mange lækre detaljer!

    SvarSlet
  15. Super flot LO lækkert med så mange detaljer:-)

    SvarSlet
  16. sjov historie og et rigtig flot Lo,
    rigtige fine detaljer. Håber du har overstået rengøringe:)

    SvarSlet
  17. Wauw for et lækkert layout, du har lavet. Fyldt med mange lækre detaljer. Jeg har også lavet de bogstaver, de er så lækre

    SvarSlet
  18. Flot LO du igen har lavet, så kom bedstefar også med på en.
    Mange flotte detaljer, super flot Dorthe. Småkagerne er godkendt.

    SvarSlet
  19. Superflot lo i lækre farver....

    SvarSlet