tirsdag den 1. maj 2012

Ny udfordring hos Card and Scrap.

Så er det igen blevet tid for en ny udfordring hos Card and Scrap

Denne gang vil vi se METALPYNT!

Mit bidrag ser denne gang sådan ud:


Med os som sponsorer har vi denne gang 
en lækker butik med masser af dejlig metalpynt

Og igen Digital Paper Shop med skønne digitale motiver


I DT blev vi også sponseret af Korthobby.no med dejligt metalpynt
Jeg har brugt den supersøde ske og den lillebitte stork


og de smukke blade.

Tag turen forbi Card and Scrap bloggen og se de lækre bidrag fra de andre DT piger.

16 kommentarer:

  1. Rigtig lækkert kort du har fået lavet til udfordringen.

    SvarSlet
  2. Nej hvor er det sødt med den lille ske, du er altså så kreativ.
    knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Det er så sødt et kort... den lille ske er så perfekt til et dåbs kort. Ha en fin dag, knus

    SvarSlet
  4. Rigtig flot kort - og flot med den ske. Den passer jo lige.

    SvarSlet
  5. Et nice kort til babyboy, skeen er super sød ! Ha' en dejlig solskinsdag...
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  6. Supersødt kort.
    God solskinsdag.

    SvarSlet
  7. Så sødt og fint som altid :)

    Knus :)

    SvarSlet
  8. Fint kort du har lavet, må da vist lige omkring Card & Scrap

    SvarSlet
  9. Det er så smukt det kort du har lavet, hvor får du det fra, smiler.
    Jeg skal ha lavet rigtig mange kort, med metalpynt på, jeg er vild med den præmie, det er faktisk dig, der har fået mig intereseret i metalpynt, da jeg købte den første pose charms på din salgsblog:)

    SvarSlet
  10. Super flot, som altid, den er mega sød :o)

    SvarSlet
  11. Lækkert kort og den ske er bare for cute

    SvarSlet
  12. den er bare sååå sød ♥

    knusss♥

    SvarSlet