mandag den 28. maj 2012

Mit Pinsescrap.

er ikke blevet til ret meget :) Men lidt har også ret.
Her i middagsheden var der dejligt i Scraprummet med vinduet på vid gab - og jeg fik lavet disse 2 kort.
Det første er lavet af Pion papir
 Den store blomst er fra Prima - de små fra WildOrchid, sommerfugl og borter er klippet ud af Pion klippeark.
 Udstansningen er lavet med Memory box dies - kamé købt via Ebay, tekststemplet fik jeg lavet i Malaysia for et par år siden :)

Dette kort er vistnok lavet med Riddersholm papir...?? Det firkantede motiv er fra Digital Paper Shop - det andet er fra Riddersholm.

Blonder fra gemmerne - og det samme er metalblomster og sommerfugl. Båndpynt og blomster er fra WildOrchid.

Vejret er alligevel for godt til man gider sidde og scrappe ret meget - hihi. Og i morgen starter jeg på mit nye arbejde. Jubiiiii...!!
God ny uge til Jer.
Knuuss..

23 kommentarer:

  1. Supersøde kort med masser af lækre detaljer!!!!!

    Rigtig god fornøjelse med det nye arbejde, håber du bliver glad for det.
    Forsat god mandag.

    Knus

    SvarSlet
  2. super flotte kort hold da op en energi alligevel i varmen... ja selv er jeg blevet færdig med eboglæsning og kan begynde en ny bog. og nu skal jeg først ud i solen..hav en dejlig pinse mandag

    SvarSlet
  3. Fine fine kort. God arbejdslyst i morgen. De bliver SÅ spændende. Glæder mig til at høre mere.
    Kh 10na

    SvarSlet
  4. Super flotte kort du har fået lavet med så fine detaljer. Al mulig held og lykke med det nye job, det bliver spændende at høre mere.

    SvarSlet
  5. Super lækre kort.
    Held og lykke med dit nye job.
    Knuzz.

    SvarSlet
  6. så søde kort du har fremstillet her i varmen, her er det ikke blevet til scrap vi nyder solen og haven
    Du må have pøj pøj med dit nye arbejde

    SvarSlet
  7. Rigtig flotte kort du har fået lavet og held og lykke med det nye job... Kram

    SvarSlet
  8. Så hyggelig at du vil bli med på overraskelsen min :) Du var faktisk ein av mine aller første følgere, og aller første "utlending" som kommenterte i bloggen min :)
    To flotte og frodige kort du har laga her.
    Lykke til med ny jobb.

    SvarSlet
  9. Så flotte kortene du har laget er - likte spesielt godt det nederste - fargene er nydelige!
    Lykke til med ny jobb i morgen!!!
    Klem

    SvarSlet
  10. rigtig lækre kort - især det første er bare lige i øjet. Måske fordi jeg elsker blåt....
    Her scrappes heller ikke meget. Det hele klistrer - til mine fingre. Det er bestemt ikke scrappevejr. Det er først nu på denne tid af aftenen, men nu er jeg træt.....så hvis der ikke er det ene i vejen, så er der det andet. Ellers er jeg jo ikke spor vanskelig.....haha.

    Hva ? Nyt arbejde ? Det glæder jeg mig til at høre om...
    God arbejdslyst.

    SvarSlet
  11. Ih, hvor spændende med nyt job!! Held og lykke med det :)

    Super flotte kort - jeg er især vild med det sidste.

    Her er der intet kreativt lavet i pinsen overhovedet, så jeg har nydt vejret for fuld blus :)

    Knus :)

    SvarSlet
  12. Flotte kort med lækre detaljer.
    Pøj-pøj med dit nye job, håber du bare bliver SSÅÅÅ glad for det

    SvarSlet
  13. Nej, hvor er de flotte!!! Superfine detaljer. Jeg har intet lavet, bare nydt det gode vejr sammen med familien.

    SvarSlet
  14. Super flotte ,romantiske og yderst elegante kort

    SvarSlet
  15. Å så flotte kort du har laget, en fantastisk blomstersammensetning på det siste kortet!

    Klem Kari

    SvarSlet
  16. Super flotte kort, jeg kan godt se at jeg bliver nødt til at begynde at udforske nettet mht søde blomstermotiver ? Det lyder spændende med nyt job ;-) Samme branche ?

    SvarSlet
  17. Super flotte kort pips;) God arb lyst, glæder mig til at høre hvordan det går, lød jo rigtig spændende;)

    SvarSlet
  18. To herlige kort i varmen:)
    Nyt fin været.
    Klem Connie

    SvarSlet
  19. Wow super flotte kort Dorthe!!!
    Lykke til med ny jobb! :)

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  20. Sikke søde kort du har lavet i sommervarmen, jeg har været i sommerhuset og der er der ikke muglighed for scrap, jeg kan nok bedst lide det sidste (hvis vi skal finde en vinder)jeg håber du har haft en dejlig dag på det nye job, og du forsat vil være glad for det. knus morkaren.

    SvarSlet
  21. Hvor er det nogle utrolige smukke kort du har lavet:)

    SvarSlet
  22. Det er så super smukke kort... så nydeligt pyntet med de fine blomster og sommerfugle. Ha' en god aften, knuss

    Glæder mig til at høre om dit nye job

    SvarSlet