søndag den 13. maj 2012

Min yngste niece... (LO nr. 15 - 2012)

Det andet af de LO jeg fik lavet i går (som faktisk var det første :)) var dette her med min niece.
Jeg kunne bare ikke hitte på en titel til det. 10na synes det skulle hedde "med og uden burka" hahaha.
Jeg tænkte på "når sløret løftes" - men det lyder sgu for bryllupsagtigt - og det endte med noget som altid ordinært og kedeligt.
Hvordan finder I en titel??? - jeg synes det er møgsvært ... ihvertfald oftest.
Nå........ men bortset fra titlen så er jeg nu meget godt tilfreds med resultatet. :) Jeg tror nok - men er langtfra sikker, at papiret er fra Prima. Og så har jeg brugt osteklud også - me like!

De smukke blade er fra (SURPRICE!) Dusty Attic - de er farvet med distress ink. Blomsten er fra en månedspakke fra Scrap That.

Et filthjørne fik lidt sværte og lidt perler, bogstaverne er Storyteller fra Websters pages.

Flere af blomsterne fra månedspakken og den store er fra Prima - det samme er fuglehus og fugl.

Og mere Dusty Attic - det sker vist sjældent jeg laver et LO uden noget DA...? Hmm...

Jeg har også blogget på Inkido bloggen i dag - der blev det til et Bryllupskort :)
Rigtig god Søndag til jer og tak for besøg og skønne kommentarer.
Knus.

18 kommentarer:

  1. Sjove påhit til titel men synes du har ramt rigtig... rigtig flot LO...
    Kram

    SvarSlet
  2. Det er sååå smukt... og en skøn titel, som er så rammende. Jeg synes også det kan være svært med titler... det skal jo være kort og så alligevel fortællende.
    God søndag til dig, knuss

    SvarSlet
  3. kjempefin LO med mange flotte detaljer på :) ha en fin søndag:)

    SvarSlet
  4. Smukt LO, og nogen fine detaljer :)
    Jeg har det ret nemt med titler - mange gange er det en del af journalingen der bliver brugt.
    Har du virklig lavet 15 LO'er i år ?? ....det sq nogen flere end mig, så jeg skal da vist til at rode med lidt papir tror jeg *G*

    SvarSlet
  5. Super sødt LO med en masse lækre detaljer
    God søndag til dig
    Knus

    SvarSlet
  6. A gorgeous LO! Just beautiful!!

    hugs, Elly

    SvarSlet
  7. waw hvor er det et smukt LO, super lækker detaljer du har lavet.
    Syntes det er en perfekt tekst
    (men jeg laver jo heller ikke LO og måske derfor syntes jeg ikke den er kedelig, kunne godt forestille mig, at der gik lidt sport i det med teksten:)

    SvarSlet
  8. Smukt layout. Jeg synes også titlen er fin. Jeg kender problemet
    med titlen, det kan godt være et problem, hvis ikke billederne giver svaret =D

    SvarSlet
  9. Sjove titler. Det er et lækkert layout!

    SvarSlet
  10. Rigtig skønt LO med så mange lækre detaljer. Fortsat god søndag.

    SvarSlet
  11. ihh rigtig sødt og fint med filten og teknikken, bare lækkert lo

    SvarSlet
  12. Super flot layout, med smukke detaljer.

    SvarSlet
  13. Så fin LO! - likte vedig godt hjørnepunschen du har brukt, og at du har brukt hønsenetting.

    God søndagskveld!
    Klem

    SvarSlet
  14. Rigtig flot LO. det ser godt ud at du har "sløret" farvebilledet, og brugt et sort/hvidt det gir en god efekt, og dit alfabet kan jeg virkelig godt lide. knus morkaren.

    SvarSlet
  15. Det gik ikke op i snak og pjat i lørdags i Esbjerg kan jeg se, super flot LO, - du er bare så gó.

    SvarSlet
  16. Rigtig flot LO du har lavet...især det med "sløret"..hi hi...Jeg kan også have lidt svært ved at finde overskrifter, men oftest lykkedes det alligevel. Jeg forsøger nemlig at fortælle en historie med hvert LO og derved opstår der ofte hurtigere en titel. Jeg er vild med ordspil og engelske ordspil især. Det kan være en hjælp.

    SvarSlet
  17. Super flot Layout og titlen, synes jeg også altid er svær at ramme, sjove forslag, men jeg synes nu din passer så fint til dette Lo : )
    Rigtig god mandag.

    SvarSlet
  18. Den er da bere sååå sød, lækre detaljer

    knusss

    SvarSlet