onsdag den 16. maj 2012

Min smukke Mor.

Det kommer vist ikke bag på ret mange af Jer at jeg er forfalden til ... og mega begejstret for Dusty Attics lækre chip boards, og at jeg yderst sjældent laver et LO uden Dusty Attic.
Nu er det så sådan at der hver måned er en skitseudfordring hos Dusty Attic. Det er langt fra hver måned jeg får lavet et bidrag - men til Maj måneds skitse har jeg lavet dette LO.
---
Der findes ikke ret mange billeder af min Mor - hun hadede at blive fotograferet. Billedet her er jeg så til gengæld rigtig glad for - det er fra hendes vilde ungdom.
Papiret jeg har brugt er fra Paperloft og Tim Holtz - jeg elsker de "Rustne" farver og det samme gjorde min Mor.


Her er skitsen man skal bruge - og jeg har fulgt den ret nøje.

 Jeg har revet papiret lidt i det ene hjørne og lagt lidt blonde bagved.

Lækker lysekrone fra Dusty Attic. :) Jeg valgte at beholde alle dusty attic tingene i deres naturlige farve på dette LO og har bare sat lidt halvperler på lysekronen.

Igennem den fine gamle blonde har jeg trukket lidt hørsnor og bundet en dobbelt sløjfe. Herpå en kamé og en lille rose.

Jeg har også fået brugt af mine punch som det ses her :)

Stor Prima blomst der har fået en gammel knap og en stor rhinsten i midten. Bladene er også dusty attic.

Flere Primablomster .....

Det er det LO til dato der har taget mig længst tid at lave - men iiih hvor var det hyggeligt.
Tak for du kigger med her og tusind tak for dejlige kommentarer. Jeg bliver så glad når I gider kommentere.
God aften allesammen.
Knus.

19 kommentarer:

  1. Hvor er det bare et skønt LO - så mange detaljer og lækre farver. Held og lykke

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt forstå at det har taget dig mange timer - der er godt nok også mange fine detaljer :-)
    Dejlig måde at mindes din mors ungdom på.

    SvarSlet
  3. Det har været tiden værd, for hvor er det smukt. Din mors billede fortjener også de smukke omgivelser og de flotte nuancer.
    Sikke mange detaljer du har lavet - SUPER.
    Hyggelig aften til dig.

    SvarSlet
  4. Det er bare et super flot layout..

    SvarSlet
  5. Lækkert LO med så mange fine detaljer. Smukke omgivelser til din mors billede.

    Knus :)

    SvarSlet
  6. Se det er jo virkelig et flot LO, og sikke du kar kælet for detaljerne - superflot og spændende.

    SvarSlet
  7. Ja, jeg kommenterer altid når jeg ser noget smukt, og dette LO er både smukt og dejligt, det yder din mor fuld retfærdighed, hun er jo yndig, hvorfor mon hun ikke ville fotograferes? men hvis hun var min årgang, som mig, er det nok fordig man ikke brugte så meget med at fotogragerer dengang som i dag hvor man kan tage billeder med en telefon. knus morkaren.

    SvarSlet
  8. Så flot et LO fra dig igen. Der er bare så mange fede detaljer på det LO, så der er ikke noget at sige til at det har taget lang tid.

    SvarSlet
  9. Endnu et super flot lo fra din hånd,- så er der endnu en fin skitse vi andre kan lifte,- det er nogle skønne farver, og din mors billede kommer rigtig til sin ret. Scrap hilsen fra Annelise K. Skive.

    SvarSlet
  10. Hvor er det smukt og med SÅ flotte detaljer!

    SvarSlet
  11. sUpEr skønt lo, og ja nogle gange tager tingene lang tid, når modellen er ens mor vil man nok altid gøre sig ekstra umage og sikken dog en smuk mor rigtig fint lo ;O))

    SvarSlet
  12. Hvor fint... Er altså ret vild den borderpunch :)

    SvarSlet
  13. Rigtig dejligt og super flot LO... Kram

    SvarSlet
  14. åh.... hvor er det et smukt Lo Dorthe, og et skønt billede også.

    knusss

    SvarSlet
  15. Det er så smukt med masser af små Pips detaljer. Så lækkert pyntet med alle de skønne blomster og et flot billede af din mor.
    Ha' en god torsdag, knuss

    SvarSlet
  16. Hvor er det en utroligt smukt Lo du har lavet med din mor. Der er så mange gode detaljer og så er det så gennemført - Det er lige til et 12 tal..... waw

    SvarSlet
  17. Billede af din smukke mor og farver, papir o.s.v. passer bare så godt sammen, et flot LO !
    God Kristi Himmelfartsdag...
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  18. super flot lo med mange flotte detailjer og det er super farver

    SvarSlet
  19. Super flot, mange fine detaljer, jeg kan lí det hele, flotte farver, jeg tror din mor ville blive glad for dette LO, selv om hun ikke kunne lide at blive fotograferet.

    SvarSlet