mandag den 7. maj 2012

Lidt "restekort"

Når jeg sidder i scraprummet og venter på inspirationen skal melde sig laver jeg tit et kort af nogle restestrimler jeg har skåret og lagt i en lille æske.
Her er 3 af kortene. De bliver med garanti doneret til enten OSH eller Cancerkort næste gang jeg render på en indsamling :). 

Jeg har flere kort hvor "baggrunden" er lavet - og hvor der bare skal pyntes en smule. Supernemt og enkelt.
Og så kan man jo støtte et godt formål lidt også.
God ny uge derude.
Knus.

13 kommentarer:

  1. Fine kort du laver til de gode formål

    SvarSlet
  2. Søde kort til gode formål.
    Ha en dejlig uge.

    SvarSlet
  3. Søde kort du får ud af dine rester.
    Og når de så går til et godt formål er der jo flere fordele ved det....

    SvarSlet
  4. Så flotte reste kort... dejligt at få brugt sine rester til noget, der kan glæde andre.
    Ha en god dag, knuss

    SvarSlet
  5. Det er da smart du skær dine rester op, for senere lige lave en stak flotte kort. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Såååå mye nytt som var kommet her igjen:)
    Wooow skal si du jobber mye.
    Ønsker deg en fin kreativ uke.
    Klem Connie

    SvarSlet
  7. Go' idé med reste kortene :)

    SvarSlet
  8. ejjj hvor er de bare søde ♥

    knuzzz

    SvarSlet
  9. Flotte kort og til nogen rigtige gode formål.

    SvarSlet
  10. Flotte restekort.
    God tirsdag aften.

    SvarSlet
  11. Rigtig søde restekort - tak for inspirationen :-)

    SvarSlet
  12. Rigtige flotte restekort, de bliver liftet på et tidspunkt:)

    SvarSlet