søndag den 20. maj 2012

Hygge med lækre Inkido papirer.

I dag blogger jeg på Inkido bloggen
Forleden satte jeg mig nemlig i Scraprummet og tog mappen med Inkido papirer frem. Jeg sad lidt og bladrede i dem - og så var jeg pludselig godt i gang med et layout. Kender I det?
Papirerne jeg har brugt er Vintage Postcard fra Spring Time serien - og Vanilla Rose fra Summer serien, jeg synes de er ret fantastiske sammen.
Og det endte jo ud med et Bryllups layout som I kan se.

På Vintage Postcard papiret er denne søde amorin trykt i det ene hjørne - og den er jo perfekt til et Bryllups layout. Jeg har sat små halvperler rundt om englebassen :)

Jeg er blevet rigtig glad for at bruge mine forskellige punch på mine LO - ikke nødvendigvis på en hel kant - men bare sådan lidt efter lyst. Og halvperler er jeg jo bare storforbruger af generelt. 

Denne "krone" har Aka´s Henriette stanset ud til mig sammen med andre lækkerier - og den måtte jeg bruge her. Punchen der er brugt til papiret bag billedet er lånt af Bodil - men den må nok på ønskelisten.

Den fine lille metalramme var meget blank og sølvfarvet - men det lavede lidt gesso hurtigt om på - jeg tilføjede lidt rød tekst og skubbede halvperler ind under kanten hele vejen rundt. Den fantastisk flotte blonde var ligesom lavet hertil - ikk?

Og så har jeg lavet et par rosetter med Vanilla Rose papiret og tilføjet et par andre blomster fra Papercraftscandinavia - bladene er lavet med min absolutte favorit Marianne dies (for tiden *G*)


19 kommentarer:

  1. Super flot med masser af lækre detaljer. Et sløjfekursus siger jeg ikke nej til :-)
    Kan du ikke sende en pm med navn på de 2 distress ink?

    Rigtig god søndag
    Knus

    SvarSlet
  2. Super smukt LO, og sikken en masse dejlige detaljer !
    Ha' en dejlig solskinsdag..
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot - og et totalt lækkert blomster-cluster.
    Og så er jeg lidt vild med den assymetriske brug af kant-punch.
    Bliver da vist snart "nødt til" selv at shoppe lidt inkido-papirer igen :-P

    SvarSlet
  4. Så smukt og romantisk lo. Fede kanter du har lavet.
    Jeg skal hilse og sige at det var godt du kunne bruge den fra big shotten - og så skulle du se et smil...jo, egoet vokser.

    SvarSlet
  5. Wow, så nydelig pyntet! Utrolig lekkert med blomster og perler og alt. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlet
  6. For hulan da et flot lo.... så fint

    SvarSlet
  7. Flot LO! Mange smukke detaljer!

    SvarSlet
  8. Super flot LO... meget flot og afstemt i farven og igen med et hav af detaljer... Kram

    SvarSlet
  9. Skønt LO med de utrolig lækre papirer fra Inkido

    SvarSlet
  10. Nøjjj - flot LO.
    Alt passer perfekt sammen.
    Den kan jeg godt li.
    God dag til dig

    SvarSlet
  11. Jeg er så vil med de LO du har lavet, det er sååååååå smuk. Alt er så gennemført:)
    Jeg glæder mig til jeg har så meget lægget papir og så flot liggende, så jeg lige kan lave, noget der bare kommer lidt i nærheden af det du har lavet:)
    smukt.... smukt....smukt
    Rigtig god sommer mandag:)
    knus

    SvarSlet
  12. Super smukt og romantisk i en fin harmoni.... lækkert blomster cluster.
    Ha en god mandag, knuss

    SvarSlet
  13. Beautiful creation Dorthe!!Very romantic!
    Wish you a nice week too!!

    hugs, Elly

    SvarSlet
  14. Rigtig flot LO du har lavet i romantiske farver. Især kan jeg godt lide din brug af borderdies!

    SvarSlet
  15. wow så rålækkert Dorthe med så flotte detaljer og ja super lækre papirer

    SvarSlet
  16. Åååå så lekkert:)
    Herlig LO. Så fint minne.

    Ny dies. He he. Ja man blir fort fristet i denne hobby.
    Ønsker deg en fin dag.
    Klem Connie

    SvarSlet
  17. Super lækkert layout fyld med skønne detaljer! jeg kender godt det med at papiret taler til en ! ;)

    SvarSlet
  18. super lækre detaljer og flot brug af punch borders m.m. alt meget lækkert

    SvarSlet