fredag den 25. maj 2012

Griseri og glimmermist...

I aftes i Scrapklubben begyndte jeg på et LO - det blev dog ikke til ret meget - jeg synes ikke lige kreativiteten var med mig. Men her i eftermiddag fik jeg leget mig igennem resten af LO´et - og det blev slet ikke som oprindeligt planlagt - hehe.
Jeg arbejder sjældent med glimmermist og andet griseri - men af og til er det nu ret sjovt. 
Og papiret her fra 7 dots studio indbyder jo næsten til det.

En dag jeg gik med Tessa fandt jeg dette tastatur til en mobiltelefon på fortorvet - og sådan et kan man jo altid få brug for - så det røg i lommen. Nu er det så brugt - for hvad passer bedre til sådan en ung knægt? *G*

Sidst jeg lavede et LO med et Dusty Attic ur klippede jeg lidt af uret da det ellers bare ville blive gemt bag billedet - det kom også med her.

En skøn blanding af roser, knapper, kæder, blonde, perler og metaldimser.

Titlen er en joke mellem min søn og fætteren på billedet - da Andreas (ham på billedet) lige er blevet 14 - og dermed er den "lille". Men han er et godt stykke højere end min knægt, der nu ellers er pænt høj med sine 182 cm.

Kort spiller hele familien - og især ungerne er vilde med det - så et par af slagsen skulle også med her.

Firbenet er fra en broche - jeg har fjernet lidt af det "skinnende" med noget alcohol ink.

Det er så det første scrap jeg har fået lavet i denne uge - haha ... Får I lavet noget i det herlige varme vejr? 
Jeg har det nu ikke så fantastisk med varmen - men det er alligevel dejligt at det er blevet sommer.
God weekend.
Knus.

17 kommentarer:

  1. That is one fine page you made here Dorthe! Love the grungy feel! Thanks for your sweet comment on my blog, Ira

    SvarSlet
  2. Hold op hvor er det griseri blevet flot! Mange lækre detaljer. Ja utroligt, hvad man kan finde af scrap ting på gaden!
    Rigtig god pinse til dig.
    Knus

    SvarSlet
  3. wawwww den var bare sååå flot, masser af lækre detaljer.
    knusss

    SvarSlet
  4. Nope jeg har ikke lavet en dyt der bare ligner scrap *G*...men ugen er jo heller ikke gået endnu ;)
    Super fedt layout du har lavet - og så mange detaljer der er med, som passer lige til modellen...det er da bare lige i øjet - med alt griseriet osv. *G* ;)

    SvarSlet
  5. Det er da blevet et rigtig super lækkert LO og som altid med en masse sjove og søde detaljer... smukt smukt... Go' pinse... Kram

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare blevet flot med så skønne detaljer. Go' Pinse

    SvarSlet
  7. Hvor er det flot - og helt anderledes end de fleste andre kort du laver...

    SvarSlet
  8. Hvor er den bare flot, med en masse flotte detaljer.

    SvarSlet
  9. Flot kreativt layout.
    God weekend.

    SvarSlet
  10. Det er da en helt ny side fra dig =D Flot layout, fyldt med skønne detaljer
    God pinse

    SvarSlet
  11. Hvor er det lækkert.....mange fede ting du har med.

    SvarSlet
  12. Hvor er det smukt, nice, flot, fantastisk lavet, du har virkelig fået noget godt ud af det griseri.
    Imponeret over hvad du kan anvende af ting og sager som du finder og køber i ikke scrapbutikker. Jeg bliver nød til at blive bedre til det, for jeg syntes det er vild godt...når der lige kommer sådanne ting på. øv øv at du har det skidt med varmen, men selv os, som ikke har problemer, må trække i skyggen, så det er varmt. I næste uge, falder temperaturen igen:)
    Rigtig god Pinse:)
    knus

    SvarSlet
  13. Hold da op hvor er dit LO blevet flot, godt du tog dit griseri med hjem, for ellers var vi alle vel blevet pyntet her til Pinse.
    Rigtig god Pinse

    SvarSlet
  14. aww lækkert griseri, sikken mange gode detaljer, og jeg læser at du er lige så krea i alt du ser og finder ...super ide med tasteturet..
    får ikke lavet så meget scrap her i sommervarmen ? først idag lagt lidt ud.. men jeg læser meget...har du set fasters bogklub?
    hav en super pinse.

    SvarSlet
  15. Flot LO du har lavet med mange flotte detaljer

    SvarSlet
  16. Super flot layout.
    God pinse.
    Knuzz.

    SvarSlet
  17. Hvor er det altså bare flot, og med din sædvanlige tanke på detaljer og ting der siger noget om motivet. Skønt.

    God 2. pinsedag herfra. Ikke mindst fra min lille medkigger.

    SvarSlet