lørdag den 5. maj 2012

Et hurtigt indlæg herfra.

Det er flere dage siden jeg har haft tid at være på bloggen - og det bliver også kun lige et hurtigt indlæg.
Jeg har været hos min Søster og Svoger for at hjælpe med indkøb, madlavning, borddækning og andre ting - for at gøre klar til nevøens Konfirmation i går.
Vi nåede det hele - og havde en fantastisk hyggelig dag med masser af lækker mad.
Her er lige et par af de kort jeg havde lavet til ham.
Først kortet fra Patrick og jeg. Det blev et Donna Fodboldskort.
 Og mine 2 niecer ville have et kort med Brøndby tema - så det blev dette - og de var vilde med det :)  heldigvis.
Jeg har faktisk også lavet håndboldkort til ham - men dem har jeg åbenbart glemt at fotografere. 

Nu skal jeg så godtnok i Scraprummet - for jeg har bestilling på 5 konfirmationskort der skal bruges i morgen. Så blogrundfart må vente til senere.
God Weekend.
Knus.

14 kommentarer:

  1. Super smukke kort... den fodbold er da bare så lækkert pyntet. God lørdag i scraprummet, knuss

    SvarSlet
  2. Rigtig skønne konfirmationskort du har fået lavet. Fortsat god week-end.

    SvarSlet
  3. Flotte kort, du har lavet.
    Jeg kan ikke se brøndbys logo, uden at tænke på reklamen, hvor hun siger: Gul mur og spand =D
    God weekend og arbejdslyst

    SvarSlet
  4. Skønne kort.. Specielt fodbolden :)

    Rigtig god fornøjelse med alle de kort der skal laves :)

    SvarSlet
  5. lækre kort du har lavet din travle quinde:):)

    knuzzz

    SvarSlet
  6. Herlige kort.
    Jeg fikk også en bestilling på et fotballkort.
    Måtte vri hodet litt, for å etterkomme ønskene ......
    Men kom i mål.

    SvarSlet
  7. Flotte kort du har lavet - og go' førnøjelse i scraprummet....

    SvarSlet
  8. Flotte fodboldkort :)
    Håber du hygger dig i scraprummet :)

    Knus :)

    SvarSlet
  9. Rigtig flotte kort du har lavet til din nevø. Og fint at niecerne roser dig....
    Det er da godt du har gang i butikken..god fornøjelse.

    SvarSlet
  10. Super flotte kort du har lavet - og ja hvis du nå 5 kort inden imorgen, så skal du vist igang med lidt speed scrap ;)

    SvarSlet
  11. Super flotte og seje konfirmationskort : )

    SvarSlet
  12. waw waw waw Dorthe, jeg er vild med de fodbolkort, det første er mege flot og de charms du har med bold og fodboldstøvle waw. Det sidste er så godt, men skønne mand er jo Brøndbyfan, selvom det ikke er noget at prale af lige nu:)
    knus

    SvarSlet