lørdag den 19. maj 2012

Endnu en skitseudfordring

er der på Pion Design bloggen. 
Og her er det en skitse til kort. Den har jeg også forsøgt mig med.
De eneste krav er at skitsen skal kunne genkendes i kortet - og man skal bruge Pionpapir.
Her er mit bidrag.


Skitsen ser sådan ud:
 
 Jeg har brugt min nye Marianne dies til de lækre gennembrudte blade - og blomster fra WildOrchid. Den søde dreng er også fra et Pion Design ark.


Lidt osteklud bag det ene papir.


Et tag fra et andet Pion klippeark og den sødeste bort med svaler.


Rigtig god Weekend til Jer alle - jeg skal forhåbentlig lidt i haven, hvis vejret bliver godt. Og så håber jeg også scrapånden kommer over mig. :)
Knus.

16 kommentarer:

  1. Hallo Dorthe, - dette kort er super flot, flotte detaljer, mon ikke jeg kan stjæle lidt fra den til mit næste kort.
    Hæld og lykke med havearbejdet.
    God weekend

    SvarSlet
  2. Rigtig super lækkert kort... Kram

    SvarSlet
  3. Flot kort i flotte farver.
    God weekend til dig.

    SvarSlet
  4. Super sødt kort med masser af lækre detaljer, den die er bare flot, men hænger kartonet ikke fast i dien, som jeg desværre syntes Marianne Design har til vane med.

    Rigtig god weekend

    Knus

    SvarSlet
  5. Superlækkert kort i lækkert papir.
    Ha en dejlig lørdag - i scrappevejr.

    SvarSlet
  6. Skønt kort du har fået lavet. Fortsat god week-end.

    SvarSlet
  7. Smukt,smukt kort og smukke farver:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  8. Smukt kort!!

    Rigtig god weekend.

    Knus :)

    SvarSlet
  9. Smukt smukt smukt kort... Den blad-die er så sød, den ryger lige på min scrap-ønskeliste. God weekend

    SvarSlet
  10. Nydelig kort i herlige fargar. Eg må bli flinkare til å bruke osteklut på korta mine, for eg ser jo at det er ein flott detalje :)

    SvarSlet
  11. Super smukt kort med masser af lækre detalje... er vild med din blad die. God weekend, knuss

    SvarSlet
  12. Lækkert kort .- flot fulgt skitse og så virkelig noget smukt papir ...

    SvarSlet
  13. Hvor er det som sædvanligt et smukt kort, det er så flot lavet efter skitsen og de blade er så flotte. Lækkert papir.
    Rigtig god aften:)
    knus

    SvarSlet
  14. wawww denne var ret og slet NYDELIG Dorthe

    knusss

    SvarSlet
  15. Et lækkert kort, med lag på lag teknikken, ser så godt ud. knus morkaren.

    SvarSlet