torsdag den 31. maj 2012

En svag sjæl...

Det er lige hvad jeg er når nogen "lokker" med gode tilbud på dies. Så i går hentede jeg mig 3 nye lækre dies fra Marianne design. Mmmm.... me like!
Her efter aftensmaden har jeg hygget lidt i Scraprummet, jeg skulle jo lege med lidt af nyanskaffelserne - og det blev der dette kort ud af.

Se lige den lækre dies jeg har brugt her - både "rammen" og motivet er udstanset med den.

Endnu mere en svag sjæl er jeg nok når det drejer sig om Dusty Attic - og da mit kæmpe idol 
Natasha Naranjo Aguirre for kort tid siden åbnede ny Webshop lod jeg mig da også friste der - hun har nemlig de nye lækre blomster fra DA - og selvfølgelig en masse fede chipboards.
Jeg bestilte d. 19. maj - og pakken kom d. 29. maj så det må siges at være hurtig ekspedition.
Her er en af blomsterne og et par swirl. :)

Hav en skøn torsdag aften - og tak for besøg :)
Knus

11 kommentarer:

  1. Super sødt kort, med masser af lækre detaljer. Kan godt forstå du er vild med de dies, de er også søde, måske man skulle smide dem på ønskelisten.
    Knus

    SvarSlet
  2. Super flot Dorthe, dine nye dies er flotte :o) - Há en god aften

    SvarSlet
  3. Hvor er det et utroligt smukt kort waw. Er der nogle der lokker, det skal når ikke så meget til, når det er dig, ha ha.
    waw nogle skønne dies du er blevet lokket til at købe:) Du skal ikke tro jeg er misundelig, det ligger jo ikke til mig:)
    Fik lige endnu en blog, under dem jeg læser fast, smukke ting hun laver, skal se nærmere om lidt.

    God fornøjelse med det nye legetøj:)
    knus

    SvarSlet
  4. Skønt at blive lokket engang imellem! Flot kort.

    SvarSlet
  5. Skøn dies du har købt, og det med en svag sjæl kender jeg, når jeg kommer efter "et eller andet" og det er udsolgt, ja så lur mig om jeg går tomhændet derfra, nej, nej der må da være noget man kan bruge, og derfor er jeg velforsynet. knus morkaren.

    SvarSlet
  6. Flot flot kort - blev du lokket?!!
    Ej.... DET kan jeg overhovedet ikke sætte mig ind i!.... *griner*

    SvarSlet
  7. Kjempelekre dies.
    Og kortet ditt er nydelig.

    SvarSlet
  8. Lokket ? Dig ? NEEEJ. For pokker Dorthe, det må du da kureres for!!!
    Eller hvad ? =D
    Flot kort, og nogle lækre dies. Den side må vist liiiige nærstuderes. Sagde du lokke ???

    SvarSlet
  9. aaww utroligt smukt kort og fed dies

    SvarSlet
  10. Rigtig smukt kort og lækker die.
    Knuzz.

    SvarSlet
  11. Blev du lokket... - kan jeg da slet ikke genkende he he :-) men ja, diesene er billige og du siger bare til når du har sparet sammen til flere, så kan vi sende en bestilling afsted igen :-)
    Kortene er super flotte, den die må jeg også ha' gang i.

    Ha' en go' dag

    SvarSlet