lørdag den 12. maj 2012

En superhyggelig dag....

har det været i Esbjerg i dag.
Jeg har scrappet sammen med en flok herlige piger - krydret med lidt let mobning - og hvad der ellers hører med -  haha. 
 Jeg fik faktisk også flere ting med hjem end jeg havde med derned - bl.a. et længe ønsket JustRite stempelsæt som jeg glæder mig monstermeget til at lege med! Jubiii...
Jeg har faktisk også fået lavet lidt. Det blev til 2½ LO - Det ene mangler en titel, det andet mangler at blive samlet - men dette blev færdigt.
Som så ofte før er det Tessa der er "model". Jeg har brugt Riddersholm papir af ældre dato :)

Sommerfuglen er købt på Etsy fra Kays Kreative Korner

Blomster fra Prima og WildOrchid, bregnebladene (en storfavorit) er fra Dusty Attic.

Bånd fra Fantastic Ribbons, bogstaver fra October Afternoon,

Og grenen med fuglen er en bid af en større gren fra Dusty Attic, den har fået lidt grønt og brunt distress ink.

Clipsen med poten aner jeg ikke hvor jeg har fra - men sød er den da. :)

God lørdag aften til jer. Nu vil jeg på blogrundfart og bare lave ingenting. 
Knus.

20 kommentarer:

  1. Rigtig sødt LO med masser af lækre detaljer og en yderst nuttet model og se så lige at få lukket den model ind!
    Forsat god lørdag

    Knus

    SvarSlet
  2. Flot detaljeret layout. Næsten tre LOer er godt gået.
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Åh, hvor er du bare hurtig. Tak for sidst det var som altid super hyggeligt.Fortsat god weekend.
    KH 10na

    SvarSlet
  4. Rigtig skønt LO med dejlig model, og sikke mange fine detaljer du har fået plads til.

    SvarSlet
  5. Hvor er det skønt at man kan blive ved og ved med at finde nye små detaljer på dit LO, fortsat god lørdag ;-)

    SvarSlet
  6. Hvor er det fint, dejligt at i havde en hyggelig dag. Jeg vil gerne med næste gang.

    SvarSlet
  7. lækkert lo som altid. god weekend

    SvarSlet
  8. Det lyder som en rigtg hyggelig dag I har haft, og rigtig sødt LO med Tessa, med mange detaljer på !
    Fortsat god weekend 1
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet
  9. Skønt LO, og dejlige billeder af din søde vovse der bare sidder og ber om at blive lukket ind. knus morkaren.

    SvarSlet
  10. Et superdejligt lo.... go' søndag...

    SvarSlet
  11. Super skønt LO med en masse rigtig fine detaljer :) Rigtig god søndag.

    SvarSlet
  12. Dejligt at i havde en god dag.
    Super flot layout, med lækre detaljer.

    SvarSlet
  13. Super søt LO og lekre detaljer!!!
    Søt hund :)))
    Ha en god weekend!

    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  14. Så flot et LO .. lyder hyggeligt med scrap og smådrillerier :)

    Knus :)

    SvarSlet
  15. Nydelig LO og herlig hund:)
    Ønsker deg en fin søndag.
    Klem Connie

    SvarSlet
  16. Nydelig lo, af en super sød hund♥
    knusss

    SvarSlet
  17. Super lækkert lo... dejlige billeder og så smukt en blomster cluster. God søndag til dig, knus

    SvarSlet
  18. Lækkert Lo med ( som sædvanlig ) en masse flotte og lækre detaljer... Kram

    SvarSlet
  19. waw et flot LO, hvor har du lavet det godt med super mange skønne detaljer. OG hvor er det altså en skøn hund du har:)

    SvarSlet
  20. Super dejligt layout. Stakkels Tessa, at hun må stå og vente på at mor bliver færdig med det kamera =D

    SvarSlet