torsdag den 17. maj 2012

En sjov bestilling.

Af lige præcis den slags som jeg allerbedst kan lide. Det er den slags hvor jeg allerførst tænker ... Det kan man da ikke...?? - Men så begynder jeg at overveje mulighederne - og så bliver det sjovt.
Her er bestillingen: Et kort til en Konfirmation på torsdag (i dag) - der skal stå Benedikte og d. 17. maj 2012. Hun er en læsehest og elsker alt med dæmoner og vampyrer.
Jeg endte ud med dette kort - og bestilleren var ovenud begejstret - heldigvis.

Billederne fandt jeg på nettet - og så lavede jeg lidt "bloddråber" på bogen.

Vampyrer forbinder jeg med sort og blodrødt - så selvfølgelig skulle blomsterne have de farver.
Og et kors skulle der også på.

Og så har jeg jo været så heldig at købe et brugt sæt Just Rite stempler - og de blev hermed indviet.
Dem er jeg ikke et sekund i tvivl om at jeg kommer til at bruge rigtig meget!
"Til Konfirmanden" er embosset.

Bodil og jeg har lige været på en lille shoppetur - så nu kom der et par nye dies i samlingen - hehe.. - så resten af dagen skal vist bruges på hygge i Scraprummet.
Forsat god "Flyvedag" til Jer.
Knus

16 kommentarer:

  1. Superskønt kort, sikker på at konfirmanden har været ovenud begejstret - det er noget helt for sig selv

    SvarSlet
  2. Ja, der er helt sikkert ikke et kort magen til, din fantasi er god, og du forstår at føre det ud i livet, kors og bloddråber, du er god. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Tak for turen i dag.
    Det kort du har lavet til Benedikte er super flot.
    Du er bare så gó til at fine på sjove ting, når du laver kort.

    SvarSlet
  4. Ja, det er jo lige dig med de "sære" bestillinger. Det er også bare blevet så sejt. Super at du er glad for just rite stemplerne. Skal vi slet ikke se dine nye dies????hva` hva` hva`
    God flyve dag til dig. Kh 10na

    SvarSlet
  5. Rigtig sjovt og sødt kort... elsker også den slags bestillinger... Kram

    SvarSlet
  6. Eiii ... så sejt!!
    Virkelig fantasifuldt og en skøn løsning på opgaven :)

    Knus :)

    SvarSlet
  7. Super løsning af opgaven - flot...

    SvarSlet
  8. total sejt kort, virklig kreativ.
    knussss

    SvarSlet
  9. Hvor er det sejt!
    Fedt at blive udfordret sådan.

    SvarSlet
  10. Den klarede du med et brag.Rigtig,rigtig flot kort på alle måder:)
    Det er altid lidt sjovt med sådanne bestillinger der udfordrer en:) ikke mindst hvis det oven i købet lykkes SÅ godt:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  11. Hold nu k..., hvor er det super flot lavet, det er simpelthen så super godt, forstå godt begejstringen hos hende/ham der bestilte og er 100% sikker på at konfirmanten er vild med det kort.
    God aften:)
    knus

    SvarSlet
  12. SÅ fedt et konfirmationskort. Den type findes der vist ikke mange af.
    Jeg forstår godt, at du ikke lige kunne se det for dig i første omgang, men sikke en genial løsning på den opgave.
    Flot med de farver og selv den embossede tekst er perfekt her.
    Jeg er sikker på, at der er en konfirmand der er benovet - og nogle gæster der liiige kigger en ekstra gang.

    Her har det ikke været flyvedag - men Store Rengøringsdag. Så vi har ikke haft det så sjovt som dig.....hæhæ.
    God miniferie.

    SvarSlet
  13. Hvor er det skønt, sjovt og anderledes.
    Rigtig godt lavet.

    SvarSlet
  14. woww hvor er det fedt og virkelig fantastifyldt :)

    Rigtig god weekend :)

    SvarSlet
  15. Sikke et sejt kort.
    Godt fundet på. :-)
    Knuzz.

    SvarSlet
  16. Ikke en let opgave... med du har løst den til ug... super flot med alle de små detaljer og farver. Ha en god dag, knus

    SvarSlet